Tips για να οργανώσεις σωστά το γραφείο σου

by K Admin

 

Έχεις σκεφτεί πόσο χρονοβόρο είναι να ψάχνεις αντικείμενα στο γραφείο σου και πόση ένταση μπορεί να σου προκαλεί πολλές φορές αυτό;  Στη συνέχεια ακολουθούν ορισμένα tips που θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις σωστά το γραφείο σου για να μην πονοκεφαλιάσεις ποτέ ξανά!

 

1Ξεχώρισε τα άχρηστα από τα χρήσιμα αντικείμενα

Πριν ξεκινήσεις να οργανώνεις το γραφείο σου, αφιέρωσε μία ή δύο ώρες για να ξεχωρίσεις τι θα κρατήσεις πάνω ή/και μέσα σε αυτό. Απομάκρυνε τα πάντα από την επιφάνεια και τα συρτάρια και από το χώρο γύρω από το γραφείο σου. Μετέφερε οτιδήποτε δεν «ανήκει» στο γραφείο και οτιδήποτε δεν έχεις χρησιμοποιήσει το τελευταίο χρόνο σε ένα άλλο δωμάτιο, όπως παλιά περιοδικά, DVDs, παιχνίδια, ακόμα και… το φλιτζάνι που έχεις ξεχασμένο σε μία από τις γωνίες της επιφάνειας του γραφείου σου. Τακτοποίησε τα όλα ανά κατηγορία. Για παράδειγμα βάλε τις αποδείξεις σε φακέλους ανά μήνα ή έτος. Τακτοποίησε τα βιβλία σου ανά μέγεθος ή ανά κατηγορία, έτσι ώστε να είναι εύκολο να τα αναζητήσεις αν τα χρειαστείς, ενώ έτσι ο χώρος θα φαίνεται και πιο οργανωμένος.

 

2Ξεφορτώσου ό,τι αχρείαστο χαρτί υπάρχει πάνω στο γραφείο

Αντί να ανησυχείς για το που θα βάλεις τα χαρτιά που συσσωρεύονται πάνω στο γραφείο σου, απλά, μπορείς να απαλλαγείς από αυτά. Εάν έχεις έναν εκτυπωτή πολλαπλών λειτουργιών, σημαίνει ότι η συσκευή -κατά πάσα πιθανότητα- περιλαμβάνει και ενσωματωμένο scanner. Αν δεν έχει scanner, μπορείς να αγοράσεις έναν φορητό σαρωτή εγγράφων ή να εγκαταστήσεις ένα document scanner app στο smartphone σου. Έτσι, τα σαρωμένα έγγραφα θα μπορείς να τα αποθηκεύεις σε μια κάρτα μνήμης SD. Αντί για post-it (χαρτάκια σημειώσεων), μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα διαθέσιμα note-taking apps στον υπολογιστή ή το tablet σου. Βέβαια, αν δεν θέλεις να εγκαταλείψεις εντελώς τις χειρόγραφες σημειώσεις, χρησιμοποίησε απλά ένα σκληρόδετο σημειωματάριο αντί για χαρτάκια. Επίσης, μπορείς να αγοράσεις χαρτοθήκες και φακέλους που θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις τα έγγραφα σου.

 

3Καλώδια παντού!

Τα καλώδια για το smartphone, το tablet, τη φωτογραφική μηχανή, τον εκτυπωτή και άλλων συσκευών, μπορούν να δημιουργήσουν χάος στην επιφάνεια του γραφείου σου. Ωστόσο υπάρχει λύση. Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις πολλές επιλογές για οργάνωση καλωδίων, όπως ηλεκτρολογικούς δέτες, αυτοκόλλητα κανάλια καλωδίων, σπιράλ ή διαχειριστή καλωδίων, τον οποίο μπορείς να κολλήσεις πίσω από το γραφείο ή από υπολογιστές, συσκευές και κέντρα ψυχαγωγίας για να οργανώσεις τα καλώδια σου. Συνήθως, οι διαχειριστές καλωδίων αφαιρούνται καθαρά και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν με μια νέα συγκολλητική λουρίδα.

 

4Ο υπολογιστής σε κεντρικό σημείο του γραφείου

Όταν έρθει η στιγμή να αγοράσεις ένα νέο PC, θα πρέπει πρώτα να υπολογίσεις ότι η συγκεκριμένη συσκευή καταλαμβάνει ίσως τον μεγαλύτερο χώρο στην επιφάνεια του γραφείου. Με έναν φορητό υπολογιστή ή ένα all-in-one desktop, το οποίο ενσωματώνει την CPU πίσω από την οθόνη, σίγουρα κερδίζεις χώρο. Επίσης, οι συσκευές με ασύρματη συνδεσιμότητα, όπως ένας ασύρματος εκτυπωτής, ένα ασύρματο πληκτρολόγιο / ποντίκι ή Wi-Fi router, θα σου εξασφαλίσουν καλύτερη οργάνωση μιας και δεν θα έχεις να αγχωθείς με την ακαταστασία των καλωδίων.

 

5Εκμεταλλεύσου σωστά τα συρτάρια σου

Η συρταριέρα  αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την καλύτερη δυνατή οργάνωση του γραφείου σου, αρκεί να την αξιοποιήσεις σωστά έτσι ώστε να βρίσκεις εύκολα τα αντικείμενα σου. Αν έχεις, για παράδειγμα, μια συρταριέρα με τρία συρτάρια το ιδανικό είναι να τοποθετήσεις τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς πιο συχνά στο πρώτο συρτάρι, όπως τα post-it, το ψαλίδι, τους συνδετήρες, το συρραπτικό, το φορτιστή του κινητού σου κ.λπ. Στο δεύτερο συρτάρι μπορείς να αρχειοθετήσεις φακέλους με έγγραφα που χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, ενώ στο τρίτο (ή στα τελευταία συρτάρια) τοποθετείς αντικείμενα ή φακέλους που χρησιμοποιείς περιστασιακά.

 

Τέλος, το πιο σημαντικό tip είναι ότι αν οργανώσεις μια φορά σωστά το γραφείο σου, τον υπόλοιπο καιρό το συμμάζεμα θα σου είναι παιχνιδάκι.

 

Μπορείς να δεις ακόμη