E3 2018: Οι αλλαγές που φέρνει το FIFA 19

by K-Admin 1

Η E3 αποτέλεσε μια πρώτη ευκαιρία για να μάθουμε περισσότερα για μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της τους προσεχείς μήνες, το FIFA 19. Ο τίτλος που αναπτύσσεται από την EA Vancouver με τη συμβολή του στούντιο της EA στη Ρουμανία, θα είναι και πάλι βασισμένος στη μηχανή Frostbite (για τις «μεγάλες» εκδόσεις) και θα κυκλοφορήσει στις 28 Σεπτεμβρίου σε PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC, PS3 και Xbox 360.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο FIFA 19 έναντι του FIFA 18 είναι ο μηχανισμός των σουτ καθώς η EA παρουσίασε ένα σύστημα διαφορετικό απ’ ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Συγκεκριμένα, ο παίκτης θα μπορεί να πατά το πλήκτρο για σουτ και μία δεύτερη φορά, όσο πιο κοντά γίνεται στη στιγμή που το πόδι του ποδοσφαιριστή έρχεται σε επαφή με τη μπάλα. Αν τα καταφέρει, τότε το σουτ του θα έχει επιπλέον δύναμη και περισσότερες πιθανότητες να πάει εκεί που ο αντίπαλος τερματοφύλακας δεν θα μπορέσει να αντιδράσει –σε διαφορετική περίπτωση, το πιθανότερο είναι πως η μπάλα θα καταλήξει στις κερκίδες.

Ακούγεται δύσκολο όλο αυτό; Ε, πάντως δεν είναι κι εύκολο. Στην αρχή θα χρησιμοποιήσεις λογικά το trainer που παρέχει το παιχνίδι, ένα εργαλείο που στόχο έχει να σε διευκολύνει με τον νέο μηχανισμό. Πάνω από τον παίκτη σου, τη στιγμή του σουτ, θα εμφανιστεί μια οριζόντια μπάρα, πράσινη στο κέντρο, με δύο λευκές γραμμές που ξεκινούν από έξω και πάνε προς τα μέσα. Στόχος σου θα είναι να πατήσεις ξανά το πλήκτρο του σουτ όταν αυτές οι γραμμές βρίσκονται στην πράσινη περιοχή που λέγαμε. Όταν πάρεις το κολάι, μπορείς να απενεργοποιήσεις το trainer και να βασίζεσαι στις κινήσεις του παίκτη –η γλώσσα του σώματος θα σου «μαρτυρήσει» πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να πατήσεις ξανά το πλήκτρο για το σουτ.

Σύμφωνα με την EA, η αλλαγή αυτή απευθύνεται στους πιο έμπειρους και προικισμένους παίκτες. Οι υπόλοιποι θα είναι σε θέση να παίξουν κανονικά, δίχως να τους δεσμεύει ο νέος μηχανισμός –και όταν νιώσουν σίγουροι για τις ικανότητές τους, να αρχίσουν δειλά-δειλά να τον δοκιμάζουν. Σκέψου ότι στην ουσία πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο θα σκοράρεις όλα εκείνα τα γκολ που θα σε άφηναν με το στόμα ανοιχτό αν τα έβλεπες να μπαίνουν σε κάποιον αγώνα –αν βρεθείς π.χ. απέναντι από το τέρμα, δεν υπάρχει λόγος να καταφύγεις σε κάτι εξεζητημένο αφού με ένα απλό πλασέ θα είσαι λογικά εντάξει.

 

Πέραν των σουτ, αλλαγές έχουμε και στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τη μπάλα. Το σύστημα Active Touch αλλάζει το πώς οι παίκτες υποδέχονται και πασάρουν/σουτάρουν, προσφέροντας πιο ομαλή κίνηση και μεγαλύτερο ρεαλισμό. Οι ποδοσφαιριστές μπορούν να σηκώσουν τη μπάλα ευκολότερα, είτε για ένα εντυπωσιακότερο σουτ, είτε για να αποφύγουν κάποιον αντίπαλο με μια εξεζητημένη ντρίπλα.

Γενικώς οι παίκτες έχουν πλέον μεγαλύτερο ρεπερτόριο κινήσεων σε ό,τι αφορά την προστασία της μπάλας και τις προσποιήσεις –με τις τελευταίες μάλιστα να δουλεύουν άψογα ακόμα και κόντρα στην AI. Διαφοροποιήσεις θα πρέπει να περιμένουμε και στις διεκδικήσεις της μπάλας, τα λεγόμενα 50/50, καθώς όπως αναφέρει η EA, η έκβασή τους καθορίζεται από μια σειρά παραγόντων με τα τζαρτζαρίσματα να δίνουν και να παίρνουν. Οι σέντρες, τέλος, είναι πιο κοφτές και δυνατές με τη μπάλα να φεύγει με μεγαλύτερη ταχύτητα προς την αντίπαλη περιοχή εν αντιθέσει εκείνες του FIFA 18 που ήταν πιο αργές με μεγαλύτερο ύψος.

 

Το FIFA 19 θα έρχεται με τα Champions League και Europa League να είναι προσβάσιμα μέσω των FIFA Ultimate Team, tournament και story modes. Η EA φαίνεται πως εστίασε εκεί αναφορικά με τις βελτιώσεις στον οπτικό τομέα, αφού με εξαίρεση τα σχετικά γραφικά, σε όλα τα υπόλοιπα το παιχνίδι μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το FIFA 18. Ακόμα κι έτσι όμως, η εμπειρία που προσφέρει είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα και υπόσχεται να ανταμείψει εκείνους που θα επενδύσουν ώρες στην… προπόνηση.

Μπορείς να δεις ακόμη