Η δεύτερη μέρα της έκθεσης είναι ουσιαστικά η πρώτη για τους απλούς gamers. Η προηγούμενη ήταν «εργάσιμη» μόνο για δημοσιογράφους και εμπορικούς αντιπροσώπους. Τώρα που ήρθαν και… όλοι οι άλλοι, έγινε χαμός από τα πλήθη. Βέβαια εμείς μείναμε στο λεγόμενο Business Area, εκεί που γίνονται παρουσιάσεις μόνο σε επαγγελματίες. Και έτσι μπορούμε να μεταφέρουμε εντυπώσεις για ακόμη περισσότερα games που μας έκαναν εντύπωση.
Rainbow 6 Siege
Δοκιμάσαμε για πρώτη φορά το νέο Rainbow 6 Siege (PC, Xbox One, PS4). Παίξαμε σε PC (σε περίπτωση που αναρωτιέστε) και βρεθήκαμε και στις δύο πλευρές, άρα και στη μεριά της αστυνομίας όσο και στη μεριά των τρομοκρατών. Όντας παιχνίδι στημένο για multiplayer, δηλαδή για συμμετοχή ομάδων παικτών, όλα εξαρτώνται από τη συνεργασία και την επικοινωνία. Στην αρχή κάθε αναμέτρησης οι τρομοκράτες μπορούν να συνεννοηθούν, να ταμπουρωθούν, να στήσουν παγίδες για να δυσκολέψουν την εισβολή των αστυνομικών δυνάμεων. Η αστυνομία από την άλλη μπορεί να εξερευνήσει το χώρο, να εντοπίσει εχθρούς, να συνεννοηθεί και να καταστρώσει σχέδιο για την εισβολή. Κάθε παίκτης έχει το δικό του ρόλο βέβαια. Και όταν όλα λειτουργούν αρμονικά, όταν είσαι ο «βαρύς» της παρέας, κρατάς αλεξίσφαιρη ασπίδα και πίσω σου βρίσκεται άλλος παίκτης, για να προστατεύεται, πετάγεται που και που και «καθαρίζει» το χώρο με ριπές, το συναίσθημα είναι μοναδικό.
Το παιχνίδι έρχεται στις 13 Οκτωβρίου 2015.
Battleborn
Πρόκειται για τελείως νέα προσπάθεια της Gearbox Software ύστερα από τα Brothers In Arms και Borderlands. Η συγγένεια με το τελευταίο δεν κρύβεται, αφού μοιράζονται την ίδια (σχεδόν) καρτουνίστικη αισθητική, αλλά το Battleborn έχει τη δική του ταυτότητα. Όλοι οι ήλιοι έχουν καταστραφεί, μένει μόλις ένας και πολλές παρατάξεις θέλουν να τον εξασφαλίσουν. Από άνθρωποι μέχρι ρομπότ, από εξωγήινοι μέχρι… μανιτάρια στέλνουν εκπροσώπους στη μάχη. Αντλώντας επιρροές από τίτλους MOBA (League Of Legends, DotA κ.λπ.). 25 τελείως «κουφοί» χαρακτήρες με μοναδικές ιδιότητες αναβαθμίζονται γρήγορα με νέες ικανότητες και δυνάμεις, ανάλογα με τις προτιμήσεις και το στιλ του κάθε παίκτη. Έτσι η πρόοδος είναι γρήγορη και η μάχη ξέφρενη. Βέβαια δεν λείπει το single player campaign, δηλαδή το κλασικό offline. Η Gearbox υπόσχεται κανονικότατη ιστορία (με το χαρακτηριστικό της χιούμορ βέβαια) και δυνατότητα συμμετοχής πολλαπλών παικτών σε αυτήν.
Α, ναι. Πολλά εφέ είναι σχεδιασμένα στο χέρι από τον Michel Gagne της Pixar. Και η εντύπωση που αφήνουν είναι μοναδική.
Κυκλοφορεί στις 9 Φεβρουαρίου 2016 για PC, Xbox One και PS4.
Scalebound
Όταν ο δημιουργός του Devil Macy Cry και του Bayonetta έχει να δείξει κάτι νέο, αδυνατούμε να μείνουμε αδιάφοροι. Το Scalebound ετοιμάζεται αποκλειστικά για το Xbox One και παρουσιάστηκε πρώτη φορά σε λειτουργική μορφή στη φετινή Gamescom. Είχαμε κανονίσει να το δούμε πριν καν πετάξουμε για Κολωνία και ακούσαμε όλα τα νέα από τον ίδιο το δημιουργό, τον Hideki Kamiya. Στο Scalebound ο παίκτης ελέγχει τον Drew, οποίος έχει ένα «δρακοχέρι» με μαγικές ιδιότητες και τη συντροφιά ενός δράκου. Μπορούμε να δώσουμε πολύ βασικές εντολές στο δράκο ο οποίος, κατά τα άλλα λειτουργεί αυτόνομα. Πολύ βοηθητικό το γεγονός, ειδικά όταν ξεροψήνει εχθρούς. Ενώ όλοι σκέφτηκαν ότι θα μοιάζει περισσότερο με το Devil Macy Cry, αυτό δεν ισχύει ακριβώς. Παρουσιάζεται ως action RPG. Ναι, έχει μάχες, πολλά όπλα με διαφορετικό σύστημα μάχης αλλά υπάρχουν και μεγάλα περιθώρια να έρθει το παιχνίδι στα μέτρα του παίκτη. Οι δράκοι μπορούν να αναβαθμιστούν, να αλλάξουν αισθητικά, να φορέσουν πανοπλία, να χρησιμοποιηθούν για… εξερεύνηση από αέρος. Και όλα αυτά, όπως η υπόσχεται η Microsoft, χωρίς μικροσυναλλαγές, χωρίς δηλαδή να διατίθεται οτιδήποτε ξεχωριστά, με επιπλέον χρήματα. Έχετέ το κατά νου. Ο Kamiya είναι μουρλός. Με την καλή έννοια.
Mafia III
Το Mafia III ανακοινώθηκε μόλις μερικές μέρες πριν ξεκινήσει η έκθεση. Προλάβαμε να παρακολουθήσουμε ζωντανή επίδειξη, από τα χέρια των δημιουργών. Το νέο Mafia μας πάει στη Νέα Ορλεάνη του 1968, αφήνει πίσω την ιταλική μαφία με τα ανάλογα κλισέ και φέρνει στο προσκήνιο έναν ορφανό Αφροαμερικανό που δεν αντιδρά και πολύ καλά όταν η ιταλική μαφία ξεκάνει τη συμμορία που ο ίδιος αισθανόταν ως οικογένειά του. Κάπως έτσι ξεκινά μια ιστορία εκδίκησης που βάζει τον παίκτη να παίρνει τον έλεγχο της πόλης ένα κομμάτι τη φορά, να συνεργάζεται με εγκληματίες για να δημιουργήσει τη νέα του «οικογένεια» και να τα κάνει όλα αυτά με ελευθερία και πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Πότε με χαμό, πότε με διακριτικότητα, θα ανακρίνει αδύναμους κρίκους για να φάει τελικά το μεγάλο ψάρι, θα έχει βοήθειες αφού μπορεί να πληρώσει την αστυνομία για να τον αφήσει ήσυχο ύστερα από καταδίωξη, να αναζητήσει βοήθεια από δανεικά «καλόπαιδα», μέχρι τελικά να περάσει το δικό του. Τα γραφικά που είδαμε είναι εκπληκτικά, όλα έτρεχαν στο PC κατά την παρουσίαση και είναι μόλις μια πρώτη γεύση για έναν τίτλο που έρχεται εντός του 2016 σε PC, Xbox One και PS4.