Βρισκόμαστε λιγότερο από έναν χρόνο μακριά από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του Grand Theft Auto 6 και όλο και περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι και την ανάπτυξή του έρχονται στο φως. Τώρα μαθαίνουμε πως ο Dan Houser, σεναριογράφος μεγάλων επιτυχιών της Rockstar όπως Red Dead Redemption 2 και Max Payne 3, είδε τρεις σεναριακές προτάσεις να απορρίπτονται επειδή ήταν πολύ σκοτεινές!
Μια από τις εκδοχές του λέγεται πως περιείχε τρεις playable χαρακτήρες (όπως το GTA V): ένας αστυνομικός της Vice City, ο γιος του και ένας Κολομβιανός βαρόνος των ναρκωτικών. Η συγκεκριμένη εκδοχή ήταν στα σκαριά μέχρι και το τέλος του 2016, προτού ακυρωθεί από την Take-Two Interactive. Σύμφωνα με την μητρική εταιρεία της Rockstar, αυτή η ιστορία ήταν πολύ σκοτεινή και δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες της για το GTA VI.
Η δεύτερη εκδοχή έφερε στους πρωταγωνιστικούς ρόλους μια αστυνομικό που προσδοκούσε την εκδίκηση για τον θάνατο της μητέρας της και έναν διακινητή ναρκωτικών. Η συγκεκριμένη εκδοχή ήταν υπό ανάπτυξη για περίπου ενάμιση χρόνο και τελικά ακυρώθηκε στα μέσα του 2018. Για την τρίτη εκδοχή, η αστυνομικός αντικαταστάθηκε από έναν Αφροαμερικανό άνδρα, πρώην στρατιωτικό. Και αυτή η εκδοχή κατέληξε στην ακύρωση και μάλιστα συντομότερα, αφού κράτησε μέχρι τον Μάρτιο του 2019.
Όλες αυτές οι ακυρώσεις φαίνεται πως οδήγησαν τον Dan Houser στην πόρτα της εξόδου από τη Rockstar, ανοίγοντας στη συνέχεια το δικό του στούντιο με όνομα Absurd Ventures. Όσο για το GTA VI, η έκδοση που πήρε το πράσινο φως από τη Rockstar και που θα πιάσουμε στα χέρια μας το 2026, ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2020.
Το GTA VI αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 26 Μαΐου του ’26.