ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ELECTRONIC ARTS

by Aggeliki Tsoukana

Η Electronic Arts επεκτείνει για μια ακόμα φορά το πρόγραμμα της που αφορά τον τομέα της προσβασιμότητας, ο οποίος έχει βρεθεί στο επίκεντρο των τεχνολογιών εξελίξεων την τελευταία δεκαετία. Αυτή τη φορά πρόσθεσε 23 νέες πατέντες τεχνολογίας, που άλλες εταιρείες και developers μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν, χωρίς να απαιτείται να λάβουν κάποια άδεια για τα πνευματικά τους δικαιώματα. Με τον τρόπο αυτό διπλασιάζεται -και πλέον- ο συνολικός αριθμός με τις πατέντες στις οποίες προσφέρει δωρεάν πρόσβαση η EΑ. Το σχετικό πρόγραμμα ξεκίνησε να υλοποιείται το 2021 και περιλαμβάνει εργαλεία δημιουργίας και αναγνώρισης για ήχο και φωνή.

«Πιστεύουμε ότι τα παιχνίδια πρέπει να είναι προσβάσιμα σε όλους και οι κορυφαίες ομάδες μας αναζητούν πάντα νέους τρόπους για να το κάνουν αυτό πραγματικότητα», δήλωσε ο Kerry Hopkins, SVP of Global Affairs της EA. «Με τη διάθεση αυτής της τεχνολογίας σε άλλους, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της συμμετοχικότητας των παικτών σε όλο τον κόσμο, καταργώντας τα όποια εμπόδια στην πρόσβαση».

Ορισμένα παραδείγματα από αυτές τις πατέντες περιλαμβάνουν συστήματα που μπορούν να βελτιώσουν την αναγνώριση ομιλίας, να παράγουν ομιλίες με χροιά με βάση κείμενο και να δημιουργήσουν ομιλία που μιμείται τη φωνή ενός παίκτη με βάση ελάχιστα δεδομένα από τον ίδιο. Ένα σύστημα χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για να κάνει τη φωνή ενός παίκτη να ακούγεται λες και έχει μεγαλύτερη ηλικία, ενώ ένα άλλο «συμπεραίνει το συναίσθημα ενός παίκτη ενώ ασχολείται με ένα video game» και προσαρμόζει αυτόματα τη μουσική υπόκρουση του παιχνιδιού ώστε να ταιριάζει καλύτερα στην εκάστοτε συναισθηματική του κατάσταση.

Η EA υποστηρίζει ότι αυτές οι τεχνολογίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εμπειρία παικτών με διαταραχές ομιλίας ή όσων δυσκολεύονται να εκφραστούν λεκτικά, βοηθώντας τους να επικοινωνούν με τρόπο που να αντιπροσωπεύει καλύτερα την ηλικία, το συναίσθημα, τη γλώσσα και το στυλ ομιλίας τους. Παράλληλα με αυτή την ανακοίνωση, η EA κυκλοφόρησε ένα add-on για την Unreal Engine 5 που επιτρέπει τη χρήση του IRIS – της τεχνολογίας ανάλυσης φωτοευαισθησίας της EA – για να βοηθήσει τους game developers να εντοπίσουν τα σημεία που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τους φωτοευαίσθητους παίκτες.

Μπορείς να δεις ακόμη