Το anime του Netflix «Devil May Cry» εκτόξευσε τις πωλήσεις του DMC 5

by Manos Kavvalos

Το Devil May Cry 5, διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2019,  ξεπέρασε πλέον το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων αντιτύπων και η Capcom αποδίδει τη νέα ώθηση κυρίως στη φρέσκια τηλεοπτική μεταφορά του τίτλου στο Netflix.

  • Το animated Devil May Cry εντάχθηκε στη στρατηγική «Single Content Multiple Usage», όπου η εταιρεία μετατρέπει τα παιχνίδια της σε σειρές και ταινίες για να ανατροφοδοτεί τα ίδια τα games.
  • Πάνω από 5,3 εκατομμύρια προβολές μέσα στην πρώτη εβδομάδα, γεγονός που, σύμφωνα με την Capcom, «αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον των παικτών» και boostαρε τις πωλήσεις.
  • Παράλληλα, η καθιερωμένη έκπτωση της «Χρυσής Εβδομάδας» προκάλεσε άλμα 438 % στο ενεργό player-base, κορυφώνοντας στους 14.645 ταυτόχρονους χρήστες αξιοσημείωτο νούμερο για πενταετές παιχνίδι.

Κυκλοφορώντας στις 8 Μαρτίου 2019, το Devil May Cry 5 κέρδισε αμέσως κοινό και κριτικούς με το υπερ-στυλάτο σύστημα μάχης του. Συνδυάστηκε με την επιτυχία του Resident Evil 2 Remake την ίδια χρονιά, οδηγώντας τον CEO της Capcom USA, Kiichiro Urata, να πανηγυρίσει: «Η Capcom γύρισε σελίδα και επέστρεψε δυναμικά».

 

Μπορείς να δεις ακόμη