|  | 

Gaming News

Gamescom 2015 – Day 1: Τι ξεχωρίσαμε στο ξεκίνημα;

unnamed (1)

Στην Gamescom έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πάρα πολλούς τίτλους και προϊόντα και η πρώτη μέρα χώρεσε αρκετές συγκινήσεις, κάποιες προβλέψιμες και κάποιες όχι και τόσο.  Ώρα να… συγκινηθείς μαζί μας.

 

Crackdown 3 και Microsoft Cloud

unnamed

Όταν η Microsoft ξεκίνησε να μιλά για το Xbox One έλεγε ότι συγκεκριμένοι τίτλοι θα μπορούν να εκμεταλλεύονται την υπολογιστική ισχύ του Microsoft Cloud, δηλαδή servers της εταιρείας, για να εμπλουτίζουν το gameplay. Η όλη ιδέα αποτελούσε για καιρό ερωτηματικό, μέχρι που είδαμε, επιτέλους, πρώτο δείγμα του Crackdown 3, του αποκλειστικού τίτλου για Xbox One που αξιοποιεί τη δύναμη του «νέφους». Πώς όμως; Ο δημιουργός του παιχνιδιού αλλά και της ίδιας της σειράς, Dave Jones, μας έδειξε ότι οι παίκτες μπορούν όντως να καταστρέψουν τα πάντα στο online multiplayer. Οι σφαίρες αφήνουν τρύπες εκεί που πρέπει, διαλύουν κομμάτι κομμάτι από έναν τοίχο μέχρι έναν ουρανοξύστη, ο παίκτης μπορεί να καθορίσει πώς θα διαλυθεί ένα κτίριο, να εκμεταλλευθεί τους νόμους της φυσικής ώστε να το ρίξει πάνω σε ένα άλλο και να διαλυθούν όλα μαζί, να χρησιμοποιήσει δομικά του στοιχεία, όπως σωληνώσεις φυσικού αερίου για να το κάνουν «λαμπάδα». Είναι ο στόχος στην ταράτσα; Ας διαλύσουμε το κτίριο και όλο και κάτι θα πετύχουμε. Ενδεικτικά, στην επίδειξη που παρακολουθήσαμε, μόνο για τον υπολογισμό της φυσικής, χρειάστηκαν 9 Xbox One. Και τα 8 παρέχονται από το Microsoft Cloud. Με λίγα λόγια είδαμε κάτι που είναι αδύνατο σε οποιαδήποτε μεμονωμένη κονσόλα να τρέχει κανονικά στο σύστημα της Microsoft.

Οι παίκτες θα μπορέσουν να δοκιμάσουν το multiplayer το καλοκαίρι του 2016.

 

Rise Of The Tomb Raider

unnamed (3)

Η Crystal Dynamics, η ομάδα που αναπτύσσει το Rise Of The Tomb Raider (υπενθυμίζουμε ότι ο τίτλος θα είναι αποκλειστικός, για ένα χρόνο, στο Xbox One), έκανε τον κόπο να δείξει τελείως διαφορετικό μέρος του παιχνιδιού σε σχέση με την έκθεση E3 του περασμένου Ιουνίου. Η Lara έφυγε από την παγωμένη Σιβηρία και βρέθηκε στην ηλιοκαμένη Συρία. Εκεί, μετά από καταδίωξη στους δρόμους, μείναμε στο σημαντικότερο: την επιστροφή της εξερεύνησης τύμβων. Ήταν κάτι που έλειπε από το πιο πρόσφατο Tomb Raider, πράγμα παράξενο αφού… οι τύμβοι είναι και το πρώτο συνθετικό του ονόματος της σειράς. Αντί για μικρούς τύμβους λοιπόν με ένα-δυο γρίφους, είδαμε πολυεπίπεδους χώρους, με πολλαπλούς και αλληλένδετους γρίφους. Είναι προφανές ότι πρέπει να φτάσουμε στο πιο φωτεινό σημείο, αλλά θα χρειαστεί να συνδυάσουμε μυαλό και αντανακλαστικά για να φτάσουμε εκεί που πρέπει. Στη διαδρομή η Lara Croft μαθαίνει να μεταφράζει επιγραφές και κάπως έτσι οδηγείται σε πολλά μυστικά σημεία του παιχνιδιού. Διότι καλό το πιστολίδι σε Tomb Raider, αλλά πρέπει να καλυφθεί και η αίσθηση “Indiana Jones”. Αυτή τη φορά τα σημάδια είναι καλύτερα από ό,τι πριν πάντως.

Ο τίτλος κυκλοφορεί σε Xbox One στις 13 Νοεμβρίου. Του χρόνου σε PC και PS4. Υπομονή. Ανάλογα με την περίπτωση του καθενός.

 

HTC Vive

unnamed (2)

Κάνεις όρεξη για το Project Morpheus (το VR headset που ετοιμάζει η Sony για το PS4); Έχεις εντυπωσιαστεί από το Oculus VR; Μάλλον δεν έχεις ακούσει για το HTC Vive που αναπτύσσεται με βάση την τεχνολογία SteamVR και τη βοήθεια της Valve (Steam, Half-Life). Είναι το μόνο σύστημα που επιτρέπει κίνηση στο χώρο, αφού χρησιμοποιεί αισθητήρες που ονομάζονται Lighthouses.
Βρεθήκαμε λοιπόν σε ένα δωμάτιο, σταθήκαμε στο κέντρο και μπορούσαμε να κινηθούμε περίπου 2 μέτρα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση με ανάλογα αποτελέσματα στους εικονικούς χώρους που έβλεπαν τα μάτια μας. Σκύψαμε κάτω από ένα εικονικό τραπέζι με στρατιωτάκια που το έχουν ρίξει στη μάχη. Είδαμε τα πόδια του τραπεζιού αλλά και κάποια στρατιωτάκια που έσκαβαν το ξύλο για να φτιάξουν το τούνελ που θα τους οδηγήσει στα νώτα του εχθρού. Βρεθήκαμε πάνω σε βυθισμένο ναυάγιο, διώχναμε με τα χέρια κοπάδια ψαριών μέχρι που πήρε θέση μια τεράστια φάλαινα για να μας δει με το καλό το μάτι, το μεγάλο. Μαγειρέψαμε σε εικονική κουζίνα και διαπιστώσαμε ότι με τα χειριστήρια του HTV Vive μπορούμε να κάνουμε πάσα ό,τι κρατάμε από το ένα χέρι στο άλλο, όπως και στην πραγματικότητα. Γίναμε μινιατούρα, σταθήκαμε στην άκρη ενός τραπεζιού, κοιτάξαμε κάτω και οι αισθήσεις μας έλεγαν ότι… παραείμαστε κοντά στο κενό.

Το HTC Vive είναι μοναδική εμπειρία που ακόμη δεν ξέρουμε πότε θα καταφέρει να φτάσει στην αγορά. Με τα κατάλληλα παιχνίδια όμως, μπορεί να κάνει θαύματα.

 

 

 

Δείτε ακόμη