Όταν το Apex Legends κυκλοφόρησε σε εκδόσεις για Microsoft Windows, PlayStation 4 και Xbox One στις 4 Φεβρουαρίου, το νέο Battle Royale έφτασε τα 2,5 εκατομμύρια παίκτες μέσα σε ένα μόλις 24ωρο και μέσα σε μία εβδομάδα κατάφερε να ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη φτάνοντας τους 25 εκατομμύρια παίκτες – με περισσότερους από 2 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες.
Το νέο Battle Royale των ΕΑ και Respawn Entertainment συνεχίζεται με ξέφρενη πορεία. Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται πόσο «ψηλά» μπορεί να φτάσει ο τίτλος αν επεκταθεί σε περισσότερες πλατφόρμες (Android, iOS, Nintendo Switch) όπως έγινε και με τα PlayerUnknown’s Battlegrounds και Fortnite Battle.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Eurogamer, ο επικεφαλής παραγωγός της Respawn Entertainment (Drew McCoy) σημείωσε πως η εταιρεία ανάπτυξης θέλει να φέρει το Apex Legends τόσο στις mobile συσκευές όσο και στο Nintendo Switch, ωστόσο δεν έχει κάτι νεότερο να δείξει μέχρι στιγμής.
Το Apex Legends προσφέρεται εντελώς δωρεάν και υποστηρίζει μικρό-συναλλαγές, παρέχοντας στους παίκτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν τον επιλεγμένο χαρακτήρα τους μέσω μιας ευρείας γκάμας κοσμητικών επιλογών για χαρακτήρες και όπλα, voice lines και in-game banners.
Επιπλέον, τον Μάρτιο ξεκίνησε η Season One του τίτλου, όπου και θα κάνουν ντεμπούτο τα battle passes. Με αυτά, οι παίκτες θα μπορούν να «ξεκλειδώσουν» περισσότερα κοσμητικά αντικείμενα, όπλα, Legends, κάθε φορά που ολοκληρώνουν τα εβδομαδιαία in-game challenges.