Η Sony επεκτείνεται και προς άλλες πλατφόρμες ως προς το gaming

by Ioanna Tsoutsia

Η Sony τα τελευταία χρόνια δέχεται μία πιο έντονη και συστηματική πίεση από τη Microsoft.

Μάλιστα, η τελευταία ύστερα από 20 χρόνια έχει κερδίσει τους gamers και θεωρείται πλέον σταθερή αξία της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Άλλωστε, πρωτοπορεί με την υπηρεσία Game Pass (που απλουστευτικά θα έλεγε κανείς ότι είναι ένα Netflix, αλλά για gamers), προχωρά με γοργούς ρυθμούς στο cloud gaming, ετοιμάζει στικάκι για πιο φορητή και plug and play εμπειρία χωρίς χρήση κονσόλας (το περίφημο Project Keystone), ενώ σε λίγες μέρες κάνει πρεμιέρα το Samsung XBOX App. Επίσης, συνεργάζεται με άλλες πλατφόρμες (όπως το Steam) και πολλά πρώην αποκλειστικά βιντεοπαιχνίδια της τα έχει κάνει διαθέσιμα και σε άλλες πλατφόρμες. Γενικά, η Microsoft προσπαθεί με όχημα το brand ΧΒΟΧ να διευρυνθεί και να επεκταθεί και σε άλλα κομμάτια της αγοράς και σε αυτό τη βοηθάει η τεχνογνωσία της με τις cloud υπηρεσίες.

Προφανώς, σε αυτή την πίεση και τις αλλαγές που φέρνει η γρήγορη δικτύωση η Sony δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη ή να ασχολείται μόνο με την κονσόλα της (το PlayStation) όσο δημοφιλής και αν είναι. Έτσι, ήδη ανανέωσε τη συνδρομητική της πολιτική και με έντονους ρυθμούς επεκτείνεται και στο σύννεφο, αλλά και τις σχετικές online υπηρεσίες.

Φυσικά, θα ακολουθήσουν και άλλες κινήσεις στρατηγικής, αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι ότι πλέον επιχειρεί μία επέκταση ή/και διάχυση των προϊόντων και υπηρεσιών της προς άλλα οικοσυστήματα.

Δηλαδή, όπως δήλωσε και ο Jim Ryan (επικεφαλής του PlayStation), θα επεκταθεί η Sony και σε άλλες μεγαλύτερες (οικονομικά και σε χρήστες) πλατφόρμες και δη στους υπολογιστές και τις φορητές συσκευές (π.χ. κινητά). Μάλιστα, μέχρι το 2025 οι μισές κυκλοφορίες θα είναι σε PC και mobile, χωρίς βέβαια να μένουν πίσω οι κονσόλες.

Το θέμα είναι γιατί όλα αυτά; Δεν μπορεί κανείς όσο σπουδαίος και αν είναι να περιοριστεί στις κονσόλες ή μόνο στους hardcore gamers, ειδικά την ώρα που μόνο το mobile gaming ξεπέρασε τους 2 δισεκατομμύρια (παρακαλώ) πελάτες παγκοσμίως και συνεχίζει να αυξάνεται!

Όπως είπε και Jim Ryan «έχουμε περιορίσει τους εαυτούς μας σε ένα στενό κομμάτι της gaming αγοράς» και αυτό από μόνο του μαρτυρά πολλά…

Προφανώς, η Sony είναι μία εταιρεία με όνομα στον χώρο και ένα τεράστιο portfolio παιχνιδιών (που μπορεί να μεταφέρει και σε άλλα μηχανήματα και λειτουργικά), αλλά σίγουρα θα πρέπει να επενδύσει και σε νέα gaming studios για να καλύψει τις νέες αγορές και τις αυξημένες ανάγκες.

 

Έλα στην πιο K-MING ομάδα και απόλαυσε Top News, δυνατά gaming events, άπαιχτους διαγωνισμούς, ξεχωριστές προσφορές, αποκλειστικότητες και πολλές άλλες εκπλήξεις.

Μπορείς να δεις ακόμη