Οθόνες ψηφιακής σήμανσης, τι είναι και πότε είναι απαραίτητες

by Aggeliki Tsoukana

 

Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) είναι ένας τρόπος προώθησης, ιδιαίτερα αναπτυσσόμενος την τελευταία δεκαετία. Πρόκειται για μια διαφημιστική και ενημερωτική μέθοδο που χρησιμοποιεί από τηλεοράσεις μέχρι και επαγγελματικές οθόνες ψηφιακής σήμανσης με αυξημένη φωτεινότητα, 24ωρη λειτουργία και δημιουργία VideoWall μεταξύ άλλων δυνατοτήτων.

Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι σχεδιασμένες για να αναπαράγουν οπτικοακουστικό υλικό που είτε διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες είτε ενημερώνει τους καταναλωτές για προσφορές ή και εταιρικά νέα.

 

 

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας

Η χρήση αφισών για προώθηση προϊόντων αποτελούσε για πολλά χρόνια σταθερή αξία. Ωστόσο, εκτός από δαπανηρές, οι αφίσες δεν επιτρέπουν την ταυτόχρονη διαφήμιση πολλαπλών προϊόντων, ούτε τη συνεχή και άμεση ανανέωση των προσφορών/πληροφοριών για τους πελάτες – όπως είναι εφικτό με τις οθόνες ψηφιακής σήμανσης. Για να γίνει κάτι αντίστοιχο με τη χρήση τυπωμένων αφισών απαιτείται η κάλυψη μεγάλης έκτασης και η δαπάνη πολλών χρημάτων. Ταυτόχρονα, το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές αντιαισθητικό και, εν τέλει, δεν πετυχαίνει τον σκοπό του.

Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι ό,τι πιο απλό μπορείτε να κάνετε για να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας. Το υψηλό κόστος θα το αποσβέσετε σε μικρό χρονικό διάστημα, τόσο από τα χρήματα που γλυτώνετε από τα έξοδα τύπωσης, όσο και από την αύξηση των εν δυνάμει πελατών.

Αυτές οι προηγμένες φωτεινές, έξυπνες ψηφιακές οθόνες με απίστευτη ποιότητα εικόνας παρέχουν μια σειρά από ευελιξίες όπως είναι η εύκολη ρύθμιση περιεχομένου για προβολή, ακόμα κι αν δεν βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις σας. Με αυτό τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να αναδείξετε τα προϊόντα σας με έναν μοναδικό διαδραστικό τρόπο.

 

Ψηφιακή σήμανση και προώθηση προϊόντων

Μία διαφήμιση είναι πολύ πιο σημαντική όταν γίνεται μόλις μερικά δευτερόλεπτα πριν ο πελάτης μπει στη διαδικασία να αποφασίσει να αγοράσει ή όχι ένα προϊόν. Όταν ο καταναλωτής ενημερώνεται άμεσα για την τιμή, την ποιότητα, ή και τη χρησιμότητα ενός προϊόντος, νιώθει μεγαλύτερη «ασφάλεια» για την εν δυνάμει επιλογή του.

Μία προσφορά ημέρας σε ένα φυλλάδιο ή μια ταμπέλα εντός καταστήματος λειτουργεί βοηθητικά. Φανταστείτε, λοιπόν, πόσο βοηθητικά μπορεί να λειτουργήσει μία ψηφιακή σήμανση με κινούμενες εικόνες και βίντεο. Κι όλα αυτά, με υψηλή ευκρίνεια εικόνας. Δεν υπάρχει τίποτα αποτελεσματικότερο για μια επιχείρηση, όπως π.χ. στον χώρο της εστίασης, να παρουσιάζεται ένα λαχταριστό πιάτο. Ή, για ένα κατάστημα με προϊόντα περιποίησης/ομορφιάς, να παρουσιάζεται ένα σετ μακιγιάζ με «ζωντανή» εικόνα και διαδραστικότητα αγγίζοντας απλά την οθόνη (π.χ. για επιλογή χρώματος, χρωματικοί συνδυασμοί κλπ.).

 

 

Κάντε πιο ελκυστικές τις υπηρεσίες σας

Εξίσου σημαντικό, είναι να παρέχετε άμεσα πληροφορίες για τις υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει η επιχείρησή σας όπως είναι, για παράδειγμα, μια ξενοδοχειακή μονάδα. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει μια ψηφιακή σήμανση για να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει εντός ή εκτός καταλύματος, ή σχετικά με σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος όπως τοπικές αγορές, μνημεία, ή αξιοθέατα.

 

 

Επιλέξτε τη ψηφιακή σήμανση που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι η διαδραστικότητα. Στοιχείο που το συναντάμε καθημερινά, αφού το διαδίκτυο είναι ένα διαδραστικό μέσο. Συνεπώς, ο καταναλωτής είναι ήδη εξοικειωμένος και θα εκτιμήσει το “interactivity” που προσφέρουν οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης.

Στο kotsovolos.gr/k-business μπορείτε να επιλέξτε ανάμεσα από μια ευρεία γκάμα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακής σήμανσης, για να αναβαθμίσετε την εικόνα της επιχείρησής σας.

Οι επιλογές είναι πολλές, ώστε να καλύπτονται διαφορετικές ανάγκες. Ενδεικτικά, μία οθόνη όπως η Samsung Smart Signage PM55H 55″, είναι ιδανική για καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ. Κι αυτό γιατί συνδυάζει τη δύναμη και την εμβέλεια της ψηφιακής σήμανσης με την οπτική διαύγεια ενός καθρέπτη. Παρέχει μια πιο ρεαλιστική και ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος. Με μια πολωμένη επικάλυψη φιλμ, η MLE οθόνη-καθρέφτης παρέχει εξαιρετική διαπερατότητα (90 τοις εκατό) και προηγμένη ανάκλαση (55 τοις εκατό), που μειώνουν την απόσπαση της προσοχής. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν σαφέστερο και πιο ζωντανό περιεχόμενο, ενώ ταυτόχρονα απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα καθρέφτη.

Επιπρόσθετα, η προώθηση προϊόντων γίνεται ακόμα ευκολότερη και ευέλικτη με την υπηρεσία . Η υπηρεσία διαχείρισης περιεχομένου του Κωτσόβολου σας επιτρέπει να δημιουργείτε συναρπαστικό περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Μπορείτε να οργανώσετε και προγραμματίσετε το περιεχόμενο με ευκολία. Να διαχειριστείτε κεντρικά τις οθόνες σας, ή και να δημιουργήσετε καμπάνιες προώθησης σε πραγματικό χρόνο.

Αποκτείστε μία εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης που μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες της επιχείρησης ανεξαρτήτως αριθμού οθονών.

 

 

Μπορείς να δεις ακόμη