Ηλιακός θερμοσίφωνας: Πότε πρέπει να καλέσεις τεχνικό!

by K Admin

 

Οι περισσότερες πιθανές βλάβες ενός ηλιακού δεν είναι ορατές, αφού αφορούν εξαρτήματα που βρίσκονται στο εσωτερικό του. Ωστόσο, αρκετά προβλήματα είναι πιθανόν να «προδοθούν» από την απότομη μείωση της απόδοσης.

 

«Σημάδια» πιθανής βλάβης

 

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές ηλιακών, μία παροδική μικρή μείωση στην παροχή ζεστού νερού μπορεί κάλλιστα να οφείλεται σε συγκυριακούς παράγοντες (π.χ. παρατεταμένη συννεφιά) κι επομένως να μη σημαίνει πως ο θερμοσίφωνας έχει χαλάσει.

 

Αντίθετα, αν η απόδοση έχει ελαττωθεί κατακόρυφα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε για παράδειγμα το ζεστό νερό να μην επαρκεί για να κάνει μπάνιο ούτε ένα δεύτερο άτομο στο σπίτι, τότε αυτό είναι ένα σημάδι που δεν πρέπει ν’ αγνοήσεις.

 

Τα πιο απλά πιθανά προβλήματα είναι η έλλειψη θερμικού υλικού (αντιψυκτικού υγρού), ή η παγίδευση αέρα στο κλειστό κύκλωμα.

 

Πρόβλημα στην ηλεκτρική αντίσταση

 

Σ’ αυτή την περίπτωση, η προφανής ένδειξη είναι να παραμένει κρύο το νερό, ακόμη κι όταν η αντίσταση είναι «αναμμένη» για παραπάνω από μία ώρα.

 

Τότε, θα πρέπει -σε πρώτη φάση- να καλέσεις έναν ηλεκτρολόγο, ο οποίος θα ελέγξει τις ηλεκτρικές συνδέσεις. Αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη, στη συνέχεια, θα πρέπει να έρθεις σ’ επικοινωνία με την εταιρεία που τοποθέτησε τον ηλιακό.

 

Ενημερώσου αναλυτικά στον Οδηγό Αγοράς Ηλιακού θερμοσίφωνα.

 

 

Μπορείς να δεις ακόμη