ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ GRAPHICS UPSCALER ΓΙΑ WINDOWS 11 ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η MICROSOFT

by Zikou Stella

H Microsoft ετοιμάζει τον δικό της upscaler για PC games, που θα βασίζεται σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και θα κάνει παρόμοια δουλειά με το DLSS της Nvidia. Τα μελλοντικά πλάνα της αμερικανικής εταιρείας αποκαλύφθηκαν πρόσφατα από χρήστη του X και η Microsoft περιγράφει αυτή τη σούπερ ανάλυση ως ένα τρόπο να χρησιμοποιήσει AI με σκοπό τα παιχνίδια να τρέχουν πιο ομαλά, με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό κάνει και η Nvidia με το Deep Learning Super Sampling (DLSS), βελτιώνοντας τον ρυθμό ανανέωσης και την ποιότητα της εικόνας. Παρόμοιες λύσεις έχουν αναπτύξει η AMD και η Intel με το FSR και το XeSS αντίστοιχα, τα οποία γίνονται όλο και πιο δημοφιλή όσο περνάει ο καιρός.

Σημειώνεται ότι το Nvidia DLSS χρησιμοποιεί την ισχύ των πυρήνων tensor με τους οποίους εφοδιάζει τις κάρτες γραφικών της σειράς RTX, ενώ το AMD FSR και το Intel XeSS υποστηρίζουν και hardware άλλων εταιρειών.

Εκτός από τα παραπάνω, η Microsoft εργάζεται επίσης προς την κατεύθυνση βελτίωσης της διαχείρισης των χρωμάτων στα Windows 11, κάτι που θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τις νεότερες οθόνες OLED που ενσωματώνουν τεχνολογία HDR. Είναι κάτι που έλειπε εδώ και χρόνια από τα Window, υποχρεώνοντας τους PC gamers να προσθέτουν τα δικά τους χρωματικά προφίλ μέσω ενός παράθυρου επιλογών που θυμίζει Windows 95. Με τις αλλαγές αυτές, η διαχείριση χρωμάτων θα αποτελεί μέρος των ρυθμίσεων απεικόνισης (Display Settings) στα Windows 11, καθιστώντας δυνατή τη ρύθμιση χρωματικών προφίλ για sRGB και DCI-P3. Ο έλεγχός τους θα είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί και αυτόματα.

H Microsoft συμπληρώνει πως με την αυτόματη διαχείριση, οι χρήστες θα εξασφαλίζουν ότι οι εφαρμογές και όλο το άλλο περιεχόμενο θα έχουν τα σωστά και ακριβή χρώματα.

 

Μπορείς να δεις ακόμη