Αν κάτι ξεχώρισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Sony στο πλαίσιο της CES, αυτό ήταν το… PS5!
Η εταιρεία δεν είχε φέρει μαζί της στο Las Vegas τη νέα της κονσόλα. Ωστόσο δεν θα μπορούσε να μην της αφιερώσει τον απαραίτητο χρόνο, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το λογότυπό της – και πλαισιώνοντάς το με ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία πωλήσεων από την τρέχουσα γενιά.
Το λογότυπο του PS5 λοιπόν θυμίζει αρκετά αυτό του PS3 Slim –το οποίο με τη σειρά του είχε εμφανιστεί το 2009, αντικαθιστώντας το αρχικό λογότυπο της κονσόλας από το 2006 με τη γραμματοσειρά που παρέπεμπε στις ταινίες Spider-Man. Με παρόμοια λευκή γραμματοσειρά σε μαύρο φόντο και το χαρακτηριστικό σήμα του brand PlayStation από την εποχή του πρώτου συστήματος, διαφέρει ως προς τον αριθμό με το πέντε (5) να αναγράφεται αριθμητικά.
Η αλήθεια είναι πως εκτός από αυτό δεν μάθαμε περισσότερες πληροφορίες για την κονσόλα. Είναι άλλωστε γνωστό πως η Sony σχεδιάζει να το παρουσιάσει με κάθε επισημότητα αργότερα μέσα στη χρονιά (με το PS4 να τα πηγαίνει εξαιρετικά ακόμα σε επίπεδο πωλήσεων, λογικό είναι να μην υπάρχει καμία βιασύνη). Η λογική λέει πως αυτό θα γίνει είτε στην E3 του Ιουνίου, είτε σε κάποιο άλλο event που θα οργανώσει η Sony –αποφεύγοντας έτσι να κονταροχτυπηθεί με τη Microsoft για τη μάχη των εντυπώσεων.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Sony, ο Jim Ryan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment, ανέφερε πως οι πωλήσεις του PS4 έχουν ξεπεράσει τα 106 εκατ. τεμάχια παγκοσμίως, την ίδια στιγμή που το PlayStation Network αριθμεί περί τους 103 εκατ. ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση (38,8 εκατ. επί πληρωμή). Τα νούμερα αυτά εκτός από άκρως εντυπωσιακά, είναι και μία ένδειξη της δύναμης που έχει πλέον η πλατφόρμα της Sony με το PS5.