Χωρίς υπερβολή το άκουσμα και μόνο του ονόματος Halo προκαλεί συγκίνηση σε κάθε gamer ανεξάρτητα από προτιμήσεις και αγαπημένη gaming συσκευή! Δεν είναι απλά μαζί με τα Gears of War και Forza τα κορυφαία franchise του ΧΒΟΧ και της Microsoft, ούτε μόνο τα κορυφαία σε πωλήσεις. Πρόκειται για μία σειρά παιχνιδιών που χωρίς υπερβολή έκαναν redefine το είδος (ειδικά για κονσόλες) και άφησαν το αποτύπωμά τους στην gaming ιστορία και την ποπ κουλτούρα γενικά! Άλλωστε, υπάρχουν πλέον ένα σωρό βιβλία, κόμικ, φιγουρίνια κτλ. για να αγοράσεις, αλλά και μία καινούργια τηλεοπτική σειρά (η οποία φαίνεται να δέχεται αρκετά καλές κριτικές).
Οι λίγο μεγαλύτεροι σε ηλικία ίσως θυμάστε ακόμα το πρώτο Halo και το πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του, αλλά και την εποχή όπου ο συνδυασμός Halo 3, XBOX 360 και διαδικτυακών υπηρεσιών από τη Microsoft ήταν must have!
Για αυτό και με χαρά πριν μερικούς μήνες υποδεχτήκαμε το νέο Halo Infinite, το οποίο αν και δεν είναι το πλέον αγαπημένο (ακόμα τουλάχιστον), πήρε καλές κριτικές, το αποδέχτηκαν οι fan και πάει καλά και σε πωλήσεις. Εν ολίγοις είναι αξιοπρεπές και δεν «τραυμάτισε» το franchise.
Το τελευταίο είναι σημαντικό και όχι τόσο αυτονόητο, αφού κατά την ανάπτυξή του το videogame είχε συναντήσει σημαντικές δυσκολίες, είχε καθυστερήσει πολύ να βγει στην αγορά, ενώ είχε δεχτεί και εντονότατη κριτική στις πρώτες alpha και beta εκδοχές του (κυρίως για την ποιότητα των γραφικών του)!
Οπότε, η καταστροφή δεν ήρθε (ειδικά για το στούντιο ανάπτυξης 343 industries, που δείχνει ότι είναι πλέον στον σωστό δρόμο), αλλά από το παιχνίδι ακόμα λείπουν κομμάτια τόσο από το campaign, όσο και από to multiplayer mode! Κομμάτια που θεωρητικά θα ήταν έτοιμα μέχρι τον Μάιο του 2022. Φυσικά, μιλάμε για το Forge, αλλά κυρίως για την ενσωμάτωση co-op mode. Το τελευταίο είναι και χαρακτηριστικό όλων των προηγούμενων Halo (με εξαιρετική υλοποίηση πάντα), είτε τοπικά (couch co-op), είτε online (απομακρυσμένα).
Πλέον, με νεότερη ανακοίνωση η εταιρεία ισχυρίζεται (για μία ακόμη φορά) ότι χρειάζεται παραπάνω χρόνο ώστε να φέρει τα features αυτά ολοκληρωμένα στο Halo Infinite για όλες τις XBOX κονσόλες και αυτό θα γίνει μάλλον στα μέσα της δεύτερης και στις αρχές τις τρίτης online multiplayer season! Επιπλέον, γίνεται αναφορά σε προσπάθειες σεβασμού των συνθηκών εργασίας και ωραρίου των εργαζομένων! Εξάλλου, όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχει ένα κίνημα ενάντια στην τοξικότητα στις εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, αν και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει με βεβαιότητα πόσο αυτό σχετίζεται με τη συγκεκριμένη περίπτωση.
Το πιθανότερο είναι να υπάρχουν ακόμα τεχνικές δυσκολίες σε ένα τόσο απαιτητικό και high end παιχνίδι. Άλλωστε, τα videogames είναι πια πολύ περίπλοκα από τεχνικής άποψης, θέλουν πολλές εργατοώρες δουλειάς και το κόστος τους είναι τεράστιο. Άρα, μάλλον αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι.
Προφανώς και είναι μία απογοητευτική εξέλιξη με ένα ακόμα deadline που δεν τηρήθηκε, αλλά ας ελπίσουμε ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει. Όπως λέει και η παροιμία, κάλλιο αργά παρά ποτέ!