Είναι γνωστό ότι το Netflix προσπαθεί εδώ και καιρό να πάρει μέρος από την επικερδή παγκόσμια πίτα του gaming και ξεκίνησε πριν κάποιους μήνες με το να σου προσφέρει δωρεάν παιχνίδια σε κινητό και τάμπλετ, εφόσον βέβαια είσαι συνδρομητής στις streaming υπηρεσίες του (για ταινίες, σειρές, παιδικά, ντοκιμαντέρ, anime κτλ). Για την ακρίβεια, πλέον προσφέρει περισσότερους από 50 τίτλους, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα παιχνίδια, τα οποία παίζεις χωρίς διαφημίσεις ή in-app συναλλαγές.
Ταυτόχρονα, κάνει συνεχώς συμφωνίες με διάφορα gaming studio, αλλά και εξαγοράζει κάποια από αυτά (όπως ακριβώς πράττουν οι Microsoft και Sony). Παράλληλα, στα άμεσα σχέδια του Netflix είναι και η δημιουργία δική της cloud gaming υπηρεσίας.
Όμως, φαίνεται μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις στρατηγικής να είναι το λανσάρισμα του app Netflix Game Controller, που μας οδήγησε πλέον στο επίσημο ντεμπούτο του Netflix Games σε μία πληθώρα νέων συσκευών, όπου κάθε νοικοκυριό κατέχει και επενδύει, δηλαδή σε Smart τηλεοράσεις, PC και Mac υπολογιστές!
Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι το Netflix Game Controller είναι μία εφαρμογή που ουσιαστικά μετατρέπει το έξυπνο κινητό σου σε gaming τηλεχειριστήριο για να παίζεις τα παιχνίδια σε άλλες συσκευές, όπως είναι η τηλεόρασή σου.
Ειδικότερα, η αρχή γίνεται με δύο παιχνίδια τα Oxenfree και Molehew’s Mining Adventure, τα οποία μπορείς πλέον με το κινητό ως χειριστήριο να τα παίξεις ως συνδρομητής του Netflix, σε PC, Mac, τηλεοράσεις LG και Samsung και Google Chromecast. Φυσικά, σταδιακά θα προστίθενται περισσότερες συσκευές, αλλά και εφαρμογές στη λίστα, ενώ στους υπολογιστές δεν είναι απαραίτητο να αξιοποιείς το κινητό ως controller, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ποντίκι και πληκτρολόγιο ή κάποιο άλλο χειριστήριο της αρεσκείας σου. Επίσης, σταδιακά αυτή η λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη σε όλες τις χώρες και τους συνδρομητές τους.
Σε κάθε περίπτωση, οι κινήσεις του Netflix έχουν ενδιαφέρον και τελικά υπάρχουν περισσότερες επιλογές για όλους τους gamers. Να μην λησμονείς, ότι και πιο μεγάλοι παίχτες στον χώρο τελικά ακολουθούν την ίδια στρατηγική, με πιο εμφανές παράδειγμα τη Microsoft, η οποία επιθυμεί το brand Xbox και οι συνοδευτικές υπηρεσίες του, να είναι διαθέσιμες παντού, με πολλούς τρόπους και σε άλλες συσκευές πέρα από την Xbox κονσόλα.
Έλα στην πιο K-MING ομάδα και απόλαυσε Top News, δυνατά gaming events, άπαιχτους διαγωνισμούς, ξεχωριστές προσφορές, αποκλειστικότητες και πολλές άλλες εκπλήξεις.