Game Awards 2021. Ανασκόπηση της βραδιάς

by Aggeliki Tsoukana

 

 

Τα Game Awards έλαβαν τέλος για μια ακόμα χρονιά χωρίς ευτράπελα αυτή τη φορά. Η εκδήλωση που διοργανώθηκε από τον Geoff Keighley, δημιουργό και παραγωγό των The Game Awards, και πραγματοποιήθηκε σε ένα ειδικά προσκεκλημένο κοινό στο Microsoft Theatre στο Λος Άντζελες, φαίνεται πως έχει μεγαλώσει, έχει ωριμάσει και μπορεί πλέον να θεωρηθεί ως τα Oscars των video games.

Η διοργάνωση της τελετής ανατέθηκε στον Sydnee Goodman και ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Για την ιστορία, τα Game Awards ιδρύθηκαν το 2014 από τον επιχειρηματία των μέσων ενημέρωσης Geoff Keighley, ο οποίος είναι επίσης ο οικοδεσπότης και παραγωγός του προγράμματος.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο Keighley υπηρέτησε ως δημοσιογράφος, οικοδεσπότης και παραγωγός προγραμματισμού βιντεοπαιχνιδιών σε πολλές πλατφόρμες. Η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά σε περισσότερες από 40 ψηφιακές πλατφόρμες γεγονός που αναδεικνύει και το κύρος που έχει κερδίσει ο χώρος του παγκόσμιου gaming. Περιλάμβανε θαυμαστικές μουσικές παραστάσεις από τους ανεπανάληπτους Imagine Dragons, JID, Darren Korb και Sting, και παρουσιάσεις από αρκετές  διασημότητες όπως οι Reggie Fils-Aimé, Keanu Reeves,ο οποίος εμφανίστηκε σε μια χαρακτηριστική σκηνή του Matrix, Ben Schwartz και Ming-Na Wen.

Πέρα από την πληθώρα ευρέως γνωστών προσωπικοτήτων από διάφορους χώρους ένα ακόμα γεγονός που δείχνει την ολοένα και αυξανόμενη αξία των βραβείων είναι η συνεργασία των Game Awards με το Spotify για την παραγωγή ενός podcast τεσσάρων επεισοδίων με τίτλο Inside the Game Awards, στο οποίο ο Keighley μιλά στους καλεσμένους για την εκπομπή, τα βραβεία και το καθετί που συνέβη σε αυτήν τη μοναδική τελετή απονομής.

Ο τρόπος που λειτουργούν τα Game Awards είναι μοναδικός και διαφορετικός από τις άλλες διοργανώσεις. Συγκεντρώνεται μια ομάδα αναγνωρισμένων προγραμματιστών παιχνιδιών, παικτών παιχνιδιών με εμπειρία και αξιόλογων ονομάτων από τη δημοφιλή κουλτούρα που ασχολούνται με τον χώρο αυτό για να γιορτάσει και να προωθήσει τη θέση του παιχνιδιού ως την πιο καθηλωτική, προκλητική και εμπνευσμένη μορφή ψυχαγωγίας του 21ου αιώνα. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναγνώρισης όλων αυτών που βελτιώνουν την ευημερία της κοινότητας και καθημερινά αγωνίζονται για να εξυψώνουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο το επίπεδο της ποιότητας της gaming σκηνής .

 

Ανασκόπηση της βραδιάς

Η λαμπερή αυτή βραδιά στο Los Angeles χαρακτηρίστηκε από τη μεγάλη διάρκεια της, γεγονός που δικαιολογείται από τον μεγάλο αριθμό νέων παρουσιάσεων που ανακοινωθήκαν, με κάποιες από αυτές να είναι αναμενόμενες και άλλες να κόβουν την ανάσα του κοινού. Έγιναν ανακοινώσεις για τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν αλλα και για τα επερχόμενα παιχνίδια A Plague Tale: Requiem, Babylon’s Fall, Chivalry II, Cuphead: The Delicious Last Curse, Destiny 2: The Witch Queen, Evil West, Fall Guys, Final Fantasy VII Remake Integrate, Forspoken, Genshin Impact, Homeworld 3, Horizon Forbidden West, The King of Fighters XV, Lost Ark, The Matrix Awakens, Monster Hunter Rise, Senua’s Saga: Hellblade II, Somerville, Suicide Squad: Kill the Justice League, Tchia, Tunic και Warhammer: Vermintide 2. Τα νέα παιχνίδια που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της τελετής ήταν αρκετά αλλά λίγα από αυτά κατάφεραν να κάνουν το κοινό να πανηγυρίσει όσο ποτέ.

Λίγο μετά το ξεκίνημα της διοργάνωσης και πριν προλάβουν να δοθούν καλά καλά τα πρώτα βραβεία η σκηνή μαύρισε και μια τρομακτικά ήρεμη φωνή γέμισε τον χώρο. Όλοι οι παραβρισκόμενοι σκέφτηκαν το ίδιο, δεν μπορεί αυτή να είναι η επιστροφή του θρυλικού Alan Wake, και όμως ήταν. Μετά από πολλά χρονιά οι ρομαντικοί λάτρεις ενός καλού horror συγκινητικού παιχνιδιού ανταμείφθηκαν με την ομάδα του πρώτου παιχνιδιού να ανακοινώνει επιτέλους με ένα εντυπωσιακό και σκοτεινό τρέιλερ το δεύτερο παιχνίδι και να υπόσχεται περισσότερο survival mode και πιο εντυπωσιακές σκηνές της ζωής του ταλαιπωρημένου συγγραφέα.

Η βραδιά συνεχίστηκε με τον ίδιο τρόπο, μερικές ανακοινώσεις βραβείων όπως το Best Narrative με νικητή το Marvel’s Guardians of the Galaxy ένα αποδεδειγμένα καλογραμμένο παιχνίδι που εν μέρη επισκιάστηκε από το μέτριο gameplay του και τη κακή φήμη της Marvel στα παιχνίδια λόγο του Avengers παρόλα αυτά κατάφερε εν τέλει να αποσπάσει ένα βραβείο. Μια ακόμη απονομή που ξεχώρισε ήταν αυτή για το Best Action/Adventure Game της χρονιάς με νικητή το Metroid Dread το οποίο είναι μάλιστα και το μοναδικό παιχνίδι από την πλευρά της Nintendo που βραβεύτηκε φέτος σε οποιαδήποτε κατηγορία ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουμε και το βραβείο Players’ Choice στο οποίο λόγο είχαν αποκλειστικά και μόνο οι παίκτες και ψήφισαν πριν την έναρξη της παράστασης με μεγάλο νικητή το ολοκαίνουριο Halo Infinite που μόλις κυκλοφόρησε. Η επιστροφή του Master Chief φαίνεται πως έχει ήδη κλέψει τις εντυπώσεις των φανατικών οπαδών της UNSC.

 

 

Περισσότερες ανακοινωσεις

Στη συνέχεια τα Game Awards κατακλύστηκαν με ακόμα περισσότερες ανακοινώσεις. Το Slitterhead απο τον δημιουργό των Silen Hill, ένα απίστευτο παιχνίδι τρόμου βαθιά επηρεασμένο από την ιαπωνική κουλτούρα gaming με την καλύτερη ίσως μουσική συνοδεία της τελετής ήρθε να αλλάξει τα νερά των θρίλερ παιχνιδιών. Ο Akira Yamaoka στη μουσική και ο Keiichiro Toyama ως δημιουργός, υπόσχονται μια ανεπανάληπτη εμπειρία διαφορετική απο αυτή που ήξεραν οι παίκτες μέχρι σήμερα. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε και το Star Wars Eclipse το οποίο αν και δεν έδωσε σχεδόν καμία λεπτομέρεια στη δημοσιότητα για το πως πρόκειται να είναι το παιχνίδι, αποτελεί σίγουρα μια από τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις της βραδιάς που συντάραξε μεγάλο μέρος των θαυμαστών που έχει ο πόλεμος των άστρων και σιγουρά μάγεψε με την πολύ καλά οργανωμένη παρουσίαση του. Ήταν επίσης μια ανακοίνωση που δεν είχε διαρρεύσει μέσα από φήμες όσο πλησιάζουν οι μέρες του σόου οπότε και το κοινό έμεινε έκπληκτο ακόμα περισσότερο.

Μικρή παύση στις ανακοινώσεις ακολούθησε για να συνεχιστούν οι βραβεύσεις. Όσον αφορά τον τομέα των βραβείων και των υποψήφιων η αγωνιά χτύπησε κόκκινο όλο το βράδυ με πολλά φαβορί να δικαιολογούν τον τίτλο τους αλλά και πολλά outsider να κάνουν την ευχάριστη έκπληξη. Πιο συγκεκριμένα πρωτοεμφανιζόμενοι ηθοποιοί και στούντιο έκαναν αισθητή την παρουσία τους και έδωσαν πολλές υποσχέσεις για το λαμπρό μέλλον της βιομηχανίας των video games.

Δεν έλειψαν φυσικά και οι διασημότητες από διαφορετικούς κλάδους. Ο Paul George διάσημος παίκτης του NBA ανέβηκε στη σκηνή νωρίτερα και παρέδωσε το βραβείο στο Metroid Dread ενώ τώρα ήταν η σειρά του Keanu Reeves να ανεβεί στη σκηνή και να κάνει δυο μεγάλες ανακοινώσεις. Η πρώτη αφορούσε ένα νέο demo παιχνιδιού ονόματι “The Matrix Awakens”. Πρόκειται για μια μικρή “εμπειρία” όπως τη χαρακτήρισε και ο ίδιος μέσα από την οποία οι φίλοι του Matrix θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν σε έναν φωτορεαλιστικό κόσμο στο Matrix με τη βοήθεια της Unreal Engine 5. Δεν αποτελεί πλήρες παιχνίδι αλλα μια επίδειξη ικανοτήτων για τη νέα μηχανή γραφικών της Epic και είναι ήδη διαθέσιμο για PS5 και Xbox Series X|S.

Η δεύτερη ανακοίνωση του Keanu αφορούσε την επερχόμενη Matrix ταινία και ήταν ένα ολοκαίνουριο trailer. Το Matrix δεν ήταν όμως το μόνο trailer ταινίας που παρουσιάστηκε στη διοργάνωση. Ο Jim Carrey ήταν και αυτός εκεί για να ανακοινώσει και να παρουσιάσει το πρώτο trailer της δεύτερης ταινίας Sonic η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 8 Απριλίου του ερχόμενου έτους.

Φυσικά η βραδιά συνεχίστηκε με ακόμα περισσότερες βραβεύσεις για το καλύτερο Multiplayer Game που κέρδισε το It Takes Two, τον Content Creator of the Year με νικητή τον Dream για τη δουλειά του στα social media, το καλύτερο Indie που κυκλοφόρησε φέτος πήρε το Kena: Bridge of Spirits. Για μια ακόμα χρονιά το κοινό περίμενε το Elden Ring και αυτό φάνηκε μέσα από το βραβείο του Most Anticipated Game το οποίο κέρδισε. Το League of Legends απέδειξε πως μετά από τόσα χρόνια παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων των παικτών γι’ αυτό και κέρδισε το βραβείο Best Esports Game ενώ καλύτερος Esports αθλητής αναδείχθηκε ο S1mple. Τέλος η καλύτερη Esport ομάδα για το 2021 ήταν η Natus Vincere.

Ακόμα περισσότερες  ανακοινώσεις για παιχνίδια ακολούθησαν, Among Us VR, Arc Raiders, Dune: Spice Wars, The Expanse: A Telltale Series,

Have a Nice Death, Persona 4 Arena Ultimax, Planet of Lana, Nightingale, Rumbleverse, Sonic Frontiers με το τρέιλερ του να αφήνει πολλές υποσχέσεις για τις περιπέτειες του ομώνυμου ήρωα Sonic και να δημιουργεί ένα αίσθημα αναμονής για την προβολή της ταινίας στους κινηματογράφους, Star Trek: Resurgence, The Texas Chainsaw Massacre, Thirsty Suitors, Warhammer 40,000: Space Marine 2 και Wonder Woman στο οποίο η ομώνυμη ταινία και η πολύ δυναμική πρωταγωνίστρια της DC επιτέλους θα αποκτήσει και το δικό της τίτλο παιχνιδιού με το τρέιλερ του να μην αποκαλύπτει πολλά πέρα από την εκθαμβωτική φιγούρα της ηρωίδας αλλά να αφήνει το κοινό να αναρωτιέται πόσες δύσκολες μάχες θα πρέπει να είναι έτοιμο να δώσει για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης.

 

 

Μια σύνοψη των βραβείων και των παιχνιδιών.

Τέλος αναφορά πρέπει να γίνει στους τίτλους που κέρδισαν περισσότερα από ένα βραβεία, το Deathloop το οποίο ηγήθηκε της σειράς με εννέα υποψηφιότητες. Κέρδισε την καλύτερη σκηνοθεσία παιχνιδιών και την καλύτερη καλλιτεχνική διεύθυνση. Το Forza Horizon 5 και το It Takes Two ισοφάρισαν για τις περισσότερες νίκες με τρία βραβεία. Οι Guardians of the Galaxy της Marvel βραβεύτηκαν με την καλύτερη αφήγηση και η Μάγκι Ρόμπερτσον κέρδισε την καλύτερη ερμηνεία για τον ρόλο της ως Λαίδη Ντιμιτρέσκου στο Resident Evil Village.

Αρκετά νέα παιχνίδια ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της παράστασης, συμπεριλαμβανομένων του πολυπόθητου και πολυαναμενόμενου Alan Wake II, The Expanse: A Telltale Series και Sonic Frontiers, ενώ έκαναν πρεμιέρα τα πρώτα πλήρη εντυπωσιακά  τρέιλερ για το Halo και το Sonic the Hedgehog 2. Το σόου ανέδειξε πολλά υποσχόμενα άτομα που θα απασχολήσουν τον χώρο του gaming στο μέλλον, με σκοπό να γίνουν γνωστά τόσο αυτά όσο και η δουλειά και το ταλέντο τους. Αξιοσημείωτη ήταν η βράβευση τεσσάρων προσωπικοτήτων των μέσων ενημέρωσης οι οποίες ονομάστηκαν επίσης Global Gaming Citizens για τον αντίκτυπό τους στη βιομηχανία του gaming.

Η βραδιά έκλεισε με την απονομή του καλύτερου παιχνιδιού της χρονιάς και φέτος οι υποψηφιότητες ήταν πολλές και εξίσου άξιες για τον τίτλο. Το παιχνίδι εν τέλει που κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις από το κοινό για τον τρόπο που αφηγείται και εξιστορεί τη περιπέτεια του ήταν το It Takes two. O Josef Fares δημιουργός του παιχνιδιού ήταν εκεί για να παραλάβει το βραβείο και δεν παράλειψε να αναφερθεί στην γκάφα που έκανε την πρώτη χρονιά όταν αναφέρθηκε στα Oscars με άκομψο τρόπο. Το παιχνίδι αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την ομάδα του Hazelight Studios, το οποίο βραβεύτηκε επίσης ως Best Family Game και Best Multiplayer Game.

Συμπερασματικά η τελετή αποκόμισε θετικά σχόλια και η οργάνωση της με την εναλλαγή τρέιλερ, μουσικών, παραστάσεων, ομιλιών και βραβεύσεων να γεμίζει το πολύ όμορφά δομημένο πρόγραμμα. Πιο πολύ από κάθε άλλη βραδιά απονομής οι νέες ανακοινώσεις έλαβαν το μεγαλύτερο μέρος της δημοσιότητας τόσο λόγο του αριθμού τους όσο και λόγο της σημασίας και της προσμονής των νέων παιχνιδιών. Τα Game Awards έχουν καταφέρει να κεντρίσουν το ενδιαφέρον την ίδια στιγμή που μεγάλες διοργανώσεις όπως η Ε3 και η Gamescom έχουν αρχίσει να χάνουν την αίγλη τους με διάφορες μεγάλες εταιρίες να έχουν ήδη εγκαταλείψει αυτές τις διοργανώσεις. Ο Geoff και η ομάδα του γνωρίζουν πως η λαμπρή βραδιά της απονομής θα τραβήξει περισσότερα βλέμματα αν πέρα από τα βραβεία ανακοινωθούν και μεγάλοι σημαντικοί τίτλοι και έχει καταφέρει να πείσει τα studio να δείξουν τα παιχνίδια τους στα Game Awards. Λίγο το κύρος της διοργάνωσης και λίγο το κύρος των καλεσμένων κατάφεραν να κάνουν ακόμα και τα κεφάλια των τριών μεγάλων της βιομηχανίας (Sony, Microsoft και Nintendo) να εμφανιστούν πέρσι στην ίδια σκηνή και αυτό είναι σπουδαίο κατόρθωμα για τον Geoff.

 

Έλα στην πιο K-MING ομάδα και απόλαυσε Top News, δυνατά gaming events, άπαιχτους διαγωνισμούς, ξεχωριστές προσφορές, αποκλειστικότητες και πολλές άλλες εκπλήξεις.

Μπορείς να δεις ακόμη