|  | 

EVENTS & HAPPENINGS

IFA 2020: Η Huawei εστιάζει στην ευρωπαϊκή αγορά

Kατά τη διάρκεια της παρουσίασης που πραγματοποίησε στο πλαίσιο της IFA 2020, η Huawei δεν εστίασε στην ανακοίνωση νέων προϊόντων, αν και υπήρχαν μεγάλες προσδοκίες γι΄αυτό.

Ο Walter Ji, πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group (CBG) της Ευρώπης, θέλησε να τονίσει την εικόνα μιας εταιρείας που είναι αφοσιωμένη στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Σε ένα μέλλον όπου τα πάντα θα συνδέονται μεταξύ τους, η εταιρεία στρέφει την προσοχή της στην στρατηγική για την τεχνητή νοημοσύνη και παραμένει αφοσιωμένη στην Ευρώπη πέρα από το 2020.

Ο Walter Ji επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο η Huawei δημιουργεί πρωτοποριακά προϊόντα. Αναφέρθηκε στο πώς οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματά τους, τη στρατηγική στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και τις συνεχείς καινοτομίες που εισάγει στα smartphones της. Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της στην Ευρώπη, οι οποίοι δείχνουν ότι επιλέγουν και εμπιστεύονται την τεχνολογία της εταιρείας.

 

 

Σημαντικά ήταν και τα όσα είπε ο Ji για τη στρατηγική 1+8+N της Huawei. Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, το 1 αναφέρεται στα smartphones, ενώ το 8 αφορά PC, tablets, TV, audio, glasses, watches, locomotives και headphones. Το N αναφέρεται σε φορητά γραφεία, smart home, δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με άθληση και υγεία, τον οπτικοακουστικό τομέα στον χώρο της διασκέδασης και προϊόντα της κατηγορίας smart travel. Ο Ji σημείωσε ότι η εν λόγω στρατηγική επικεντρώνεται πλέον ακόμα περισσότερο σε τηλεοράσεις, smartwatches και γυαλιά.

Ακόμα, έδωσε έμφαση στις καινοτομίες των smartphones της Huawei. Μάλιστα χαρακτήρισε τα νεότερα μοντέλα ως τα καλύτερα του κόσμου. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναφορά στη σειρά Huawei P40 Pro που έρχεται με επεξεργαστή 5G AI και έχει δυνατότητες καταγραφής υψηλής ποιότητας video και φωτογραφιών, μέσω του συστήματος κάμερας Leica Ultra Vision, που προσφέρει έως και 100X zoom.

Στη συνέχεια, ο Ji μίλησε για το μέλλον όπου όλα τα οικιακά προϊόντα θα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και ολοκληρώνοντας, έκανε εκτενή αναφορά στο AppGallery της Huawei που αναπτύσσεται συνεχώς. Το AppGallery είναι κάτι σαν το Play Store της Google και προορίζεται για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android. To AppGallery προσφέρει περισσότερες από 45.000 εφαρμογές και χρησιμοποιείται από 420 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε πάνω από 700 εκατομμύρια συσκευές Huawei. Μάλιστα έρχεται προ-εγκατεστημένο σε όλα τα νέα κινητά και tablets της Huawei.

 

 

Δείτε ακόμη