Vivo: Ένας κορυφαίος κατασκευαστής smartphones στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση

by Ioanna Tsoutsia

Την επίσημη χορηγία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της FIFA 2022 στο Κατάρ ανακοίνωσε η vivo, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές smartphones στον κόσμο, με ισχυρή παρουσία σε πολλές χώρες και με μοναδικές καινοτομίες στην γκάμα των συσκευών της.

 

Με αγάπη για το ποδόσφαιρο

Με τη δεύτερη χορηγία Παγκοσμίου Κυπέλλου από το 2017, η vivo δηλώνει για άλλη μια φορά την προσήλωσή της στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη και στην επιθυμία της να ενώσει αθλητισμό και τεχνολογία, καταναλωτές και φιλάθλους, οικογένεια και φίλους, καθώς και κάθε άνθρωπο οποιασδήποτε φυλής και κουλτούρας. Και φυσικά, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου είναι μιας πρώτης τάξεως διοργάνωση για να πετύχει την επιθυμία της αφού τα μάτια 5 δισεκατομμυρίων οπαδών θα είναι στραμμένα στο Κατάρ τους δύο τελευταίους μήνες του 2022, ενώ θα καταγράψει πάνω από 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες συσκευών vivo.

Με την καμπάνια της εταιρείας #vivogiveitashot που θα «τρέχει» κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, άνθρωποι από όλο τον κόσμο θα μπορούν να εκφράσουν την αγάπη τους για το ποδόσφαιρο μέσα από φωτογραφίες και βίντεο, με την εκπληκτική ποιότητα των συσκευών της vivo.

 

 

Vivo X Fold+: Το επίσημο smartphone της διοργάνωσης είναι αναδιπλούμενο!

Η vivo θα καταγράψει σύντομα άλλη μια πρωτιά, αφού το X Fold+ θα είναι το πρώτο αναδιπλούμενο smartphone που υποστηρίζει τη διοργάνωση. Με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά όπως η κορυφαία τεχνολογία αναδιπλούμενης οθόνης των 6,53’’ που γίνεται 8,03’’ όταν ανοίξει, τετραπλή κάμερα, 12GB μνήμη και επεξεργαστή που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, το X Fold+ «δικαιολογεί» με το παραπάνω τον τίτλο του ως «επίσημο smartphone του World Cup 2022».

 

Η δυναμική ανάπτυξη της vivo

Τα τελευταία χρόνια η vivo έχει κάνει τεράστια άλματα σε καινοτομία και έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε κάθε αγορά που εισήλθε. «Ανοίγοντας τα πανιά της» εκτός Κίνας το 2014 και μπαίνοντας δυναμικά στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2017, η vivo έδειξε άμεσα τις διαθέσεις της για διεθνή κυριαρχία εστιάζοντας στην ανάπτυξη τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων αιχμής, όπως το 5G, η Τεχνητή Νοημοσύνη, ο βιομηχανικός σχεδιασμός, η φωτογραφία αλλά και ορισμένες επιπλέον ανερχόμενες τεχνολογίες.

Σήμερα, η vivo καλύπτει πάνω από 60 χώρες ανά τον κόσμο προσφέροντας smartphones και προϊόντα wearables, ενώ φέτος ξεκίνησε τη δυναμική παρουσία στην Ελλάδα για να κερδίσει και το δικό μας κοινό.

Μπορείς να δεις ακόμη