|  |  | 

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

Γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας, με τον πιο δυνατό εαυτό σου!

 

Προσπαθείς κι εσύ να βρεις χρόνο για γυμναστήρια ή άλλες εξωτερικές δραστηριότητες, αλλά η καθημερινότητά σου δεν στο επιτρέπει; Ευτυχώς, η τεχνολογία φέρνει τις δραστηριότητες στο σπίτι, ώστε να τα προλάβεις όλα!

Μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις τη γυμναστική στα χέρα σου, ειδικά τώρα που τα γυμναστήρια είναι κλειστά; Ανακάλυψε πώς μπορείς να γυμναστείς στο σπίτι, άνετα, πρακτικά και χωρίς να αγχώνεσαι αν θα αργήσεις ή αν θα βρεις θέση στον διάδρομο.
Άσε που μπορείς να γυμναστείς όποια ώρα σε βολεύει, ακούγοντας τη μουσική που σου αρέσει, φορώντας.. τις πιτζάμες σου (ποιοι είμαστε εμείς να κρίνουμε;)!

Lights out. Ο φυσικός φωτισμός «ξυπνά» το νευρικό σύστημα και βοηθάει πολύ στην εκγύμναση, οπότε εάν έχεις τη δυνατότητα, επίλεξε κάποιον χώρο με παράθυρο ή έστω έναν μικρό φεγγίτη.

Θυμήσου, σημασία έχει όχι μόνο να γυμναστείς, αλλά και να περάσεις καλά!

Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής περιλαμβάνει αερόβιες αλλά και ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, ανάλογα με τους στόχους και τις ανάγκες του καθενός. Σε κάθε περίπτωση, το ιδανικό είναι να συμβουλευτείς έναν επαγγελματία, προκειμένου να καταλήξεις ποιο πρόγραμμα ταιριάζει στον οργανισμό και τους στόχους σου.

 

Τα must-have αξεσουάρ

Ανεξάρτητα από τον εξοπλισμό και τον τύπο γυμναστικής που θα επιλέξεις, υπάρχουν  κάποια αξεσουάρ που σίγουρα θα χρειαστείς.

Γάντια προπόνησης με περικάρπιο, όπως τα Toorx, θα προστατεύσουν τα χέρια σου και θα σου προσφέρουν καλύτερα κρατήματα κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου. Εάν έχουν διπλό λουράκι στον καρπό, θα έχεις ακόμα μεγαλύτερη προστασία των καρπών σου.

Ένα δάπεδο, για να προστατεύσεις το πάτωμά σου.

Αν ο στόχος σου είναι η απώλεια βάρους, τότε μία ζώνη ή μία φόρμα αδυνατίσματος, όπως οι ζώνες επαγγελματικής εγγύησης της Toorx, θα σε βοηθήσουν με την εφίδρωση και την καύση λίπους.

 

Ετοιμάσου για αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση έχει σταθερό, μέτριο έως χαμηλό ρυθμό και είναι ιδανική όχι μόνο για καύση λίπους, αλλά και για βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος και της αντοχής σου.

Ένας διάδρομος γυμναστικής μπορεί να καλύψει ακόμα και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μιας και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, την καρδιαγγειακή και αναπνευστική λειτουργία, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ενδυνάμωση των μυών του κάτω κορμού.

Ένα εξελιγμένο ποδήλατο γυμναστικής, όπως το Toorx BRX R65 Comfort, με αναπαυτικό κάθισμα, που ρυθμίζεται για να ταιριάζει σε κάθε σωματότυπο, σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την προπόνησή σου, ανάλογα με τις ανάγκες σου (χρόνος, απόσταση, ταχύτητα, θερμίδες, καρδιακός ρυθμός). Έχει και πρακτική βάση για tablet ή smartphone, για να παρακολουθείς το αγαπημένο σου πρόγραμμα ή να ακούς μουσική.

Αν, για οποιοδήποτε λόγο, δεν θέλεις διάδρομο ή ποδήλατο, τότε ένα ελλειπτικό μηχάνημα μπορεί να σου προσφέρει ολοκληρωμένη αερόβια άσκηση.

 

 

Εξοπλίσου για μυϊκή ενδυνάμωση

Προκειμένου να έχεις τη μέγιστη απόδοση των ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης, καλό θα είναι να έχεις έναν πάγκο ασκήσεων. Είναι επαγγελματικός, με ισχυρή δομή και πανίσχυρη κατασκευή και θα γίνει ο αγαπημένος σου… gym-buddy!

Επόμενο βήμα είναι να επιλέξεις τα εξαρτήματα που ταιριάζουν στον βαθμό της δικής σου προπόνησης, για να σε βοηθήσουν να ενισχύσεις και να ενδυναμώσεις του μύες σου.

 

Mini home, mini gym

Έχεις μικρό σπίτι και δεν ξέρεις πόσο θα «μπουκώσει» αν βάλεις γυμναστηριακό εξοπλισμό; Απλώς, βρες έξυπνες λύσεις για τη γυμναστική σου και αξεσουάρ που δεν πιάνουν πολύ χώρο! Όπως αναδιπλούμενες κωπηλατικές μηχανές, που εξοικονομούν χώρο.

Διάλεξε ένα σχοινάκι άλματος, για να συνδυάσεις τα οφέλη της αερόβιας και της ενδυνάμωσης. Το σχοινάκι βοηθά στη βελτίωση της καρδιακής λειτουργίας και είναι ένα ιδανικό εργαλείο για τη μυϊκή ενδυνάμωση, ενώ δεν πιάνει καθόλου χώρο και μπορείς να το πάρεις μαζί σου όπου θέλεις. Το Toorx AHF-017 έχει αφαιρούμενα βάρη, που θα σε βοηθήσουν να αυξομειώνεις την ένταση των προπονήσεων. Οι λαβές του είναι περιστρεφόμενες με ρουλεμάν, για καλύτερη εκτέλεση των ασκήσεων.

Και, φυσικά, τα βαράκια, τα ελατήρια χεριών και οι λαβές αστραγάλων δεν πιάνουν καθόλου χώρο και μπορείς να τα μεταφέρεις όπου θέλεις να γυμναστείς.

 

Yoga και Pilates

Για σένα που προτιμάς τη γιόγκα ή/και το πιλάτες ως τρόπο εκγύμνασης, τα πράγματα είναι σίγουρα πιο εύκολα. Τα αξεσουάρ που χρειάζεσαι δεν απαιτούν πολύ χώρο και μπορείς να τα αποκτήσεις πολύ πιο εύκολα.

Αν δεν το έχεις ήδη, ένα ειδικό στρωματάκι είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποκτήσεις. Σκέψου μήπως θα ήθελες και ένα τάπετο αέρα, που είναι ιδανικό για ασκήσεις σταθεροποίησης, αύξηση της ισορροπίας και βελτίωση της ευθυγράμμισης του σώματος, όπως το Toorx AHF-043.

Σίγουρα θα χρειαστείς και μία μπάλα γυμναστικής γιόγκα, στη διάμετρο που σε βολεύει, για ασκήσεις βαθιάς χαλάρωσης, ενδυνάμωσης του μυϊκού συστήματος (σπονδυλική στήλη, κοιλιακοί), αλλά και ασκήσεις αποκατάστασης.

Ρίξε μια ματιά και στις μπάλες ενδυνάμωσης χεριών, που διεγείρουν την ευκινησία των χεριών και των δαχτύλων και είναι ιδανικές για τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στα άνω άκρα. Μία τέτοια μπάλα είναι η Toorx AHF-020.

 

 

Έτοιμο το μικρό σου γυμναστήριο!

Μην ξεχάσεις, στο τέλος κάθε προπόνησης να κάνεις τις απαραίτητες διατάσεις, που θα σε βοηθήσουν στην αποθεραπεία.

Υπάρχουν πολλά βίντεο στο διαδίκτυο και πολλά άρθρα με συμβουλές επαγγελματιών, που μπορούν να σε καθοδηγήσουν.

Καλύτερα να ξεκινήσεις με πιο εύκολα προγράμματα και σταδιακά να αυξάνεις τη δυσκολία. Απόφυγε να ξεκινήσεις με μεγάλης έντασης και διάρκειας προπονήσεις, εκτός αν είσαι από τους πολύ έμπειρους και προχωρημένους, διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος να κουραστείς γρήγορα και να τα παρατήσεις ή ακόμα χειρότερα, να τραυματιστείς.

Βάλε τη γυμναστική στο σπίτι σου, εστίασε στη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων και απόλαυσε τον καινούριο σου εαυτό, με καλύτερη φυσική κατάσταση και πολύ καλύτερη διάθεση!

Και μην ξεχνάς: Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

 

Πρωινή γυμναστική: Tips για να σου γίνει συνήθεια!

 

 

Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η πρωινή γυμναστική επιδρά θετικά στη διάθεσή μας κατά τη διάρκεια της ημέρας και, γενικότερα, έχει αρκετά σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Λίγα λεπτά πρωινής γυμναστικής αρκούν για να αποβάλεις τις τοξίνες από το σώμα σου και να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου από νωρίς.
Ανακάλυψε χρήσιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξυπνάς κάθε πρωί με διάθεση για γυμναστική.

 

 

Βρες το ξυπνητήρι που σου ταιριάζει

Το ξυπνητήρι, είναι ένας από τους λόγους που το πρωινό ξύπνημα είναι συχνά βάναυσο. Ειδικά όταν πρόκειται για τον απότομο ήχο του κλασικού επιτραπέζιου ξυπνητηριού. Για παράδειγμα, τα activity trackers και τα smartwatches μπορούν να λειτουργήσουν και σαν ένα έξυπνα ξυπνητήρια, με διαφορετικούς ήχους!

Αν σε βολεύει, μπορείς να αξιοποιήσεις το smartphone σου. Οι επιλογές είναι πολλές, τόσο για λειτουργικό Android, όσο και για iOS. Τα clock alarm apps είναι προσαρμόσιμα και σου επιτρέπουν να ξυπνάς με τον καλύτερο για εσένα τρόπο. Μάλιστα, ορισμένες εφαρμογές σου επιτρέπουν να ρυθμίζεις το κουμπί “snooze”, έτσι ώστε να μην είναι εύκολη η αναβολή/ματαίωση του ξυπνητηριού. Μπορείς, επίσης, να χρησιμοποιήσεις το αγαπημένο σου τραγούδι για ξυπνητήρι. Ρύθμισε την ένταση να ανεβαίνει σταδιακά, ώστενα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ξυπνήσει σωστά.

 

 

Οργανώσου αποβραδίς

Το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις μετά το ξύπνημα είναι να ψάχνεις πού έχεις βάλει το λάστιχο γυμναστικής ή τα Bluetooth earbuds σου. Για να μην αγχωθείς πρωί-πρωί, οργανώσου από το προηγούμενο βράδυ, επιλέγοντας τα ρούχα, τα παπούτσια, τα όργανα γυμναστικής που θα χρειαστείς, ακόμα και τη λίστα μουσικής που θα ακούσεις. Έτσι, δεν θα τα ψάχνεις τελευταία στιγμή και θα είσαι στην ώρα σου!

 

Προετοίμασε το πρωινό σου

Πρωινό πριν ή μετά την προπόνηση; Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι η αερόβια άσκηση πριν το πρωινό γεύμα, έχει καλύτερα αποτελέσματα στην καύση λίπους. Βέβαια, κάθε άτομο γνωρίζει καλύτερα τι είναι καλύτερο για τον εαυτό του και ποιες είναι οι ανάγκες του για να μπορεί να ανταπεξέλθει.

Αν διαπιστώσεις ότι έχεις περισσότερη ενέργεια καταναλώνοντας ένα ελαφρύ γεύμα πριν την πρωινή σου άσκηση, προγραμμάτισε αποβραδίς τι θα φας για πρωινό. Μπορείς, για παράδειγμα, να έχεις έτοιμο στο ψυγείο ένα μπολ με γιαούρτι και βρώμη, που είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση του λίπους από το σώμα. Πρόσθεσε μερικά φρούτα και σε λίγα λεπτά θα έχεις ένα νόστιμο και θρεπτικό πρωινό. Μάλιστα, με ένα blender ή ένα smoothie maker, όπως το Kenwood SB255 Smoothie Maker Blender, θα μπορείς να ετοιμάζεις υγιεινά ροφήματα και smoothies της αρεσκείας σου, στο λεπτό!

 

Κατάγραψε την πρόοδό σου

Στην εποχή των smartphones και των wearables είναι πλέον πολύ εύκολο να καταγράψεις την πρόοδό σου και να κινητοποιηθείς περισσότερο. Ένα smartwatch ή ένα activity tracker μπορεί να σε βοηθήσει να παρακολουθείς την πρόοδο των αθλητικών δραστηριοτήτων σου πιο διεξοδικά. Θα είσαι σε θέση να ορίσεις διάφορους στόχους, ή ακόμα και να κάνεις συγκρίσεις μεταξύ των προπονητικών ημερών για να βελτιώσεις την άσκησή σου.

 

Κι αν δεν σου αρέσει η πρωινή γυμναστική…

Οι παραπάνω συμβουλές θα σε βοηθήσουν ακόμα κι αν δεν έχεις σκοπό να ξεκινήσεις να κάνεις πρωινή γυμναστική. Απλώς να θυμάσαι ότι η γυμναστική, όποια ώρα της ημέρας κι αν επιλέξεις να την κάνεις, είναι χρόνος που αφιερώνεις για εσένα, για να έχεις ευεξία και να νιώθεις καλύτερα. Όταν αρχίζεις να το συνειδητοποιείς αυτό, τότε γίνεται μέρος της ζωής σου, για πάντα.

 

Η τεχνολογία, δύναμή σου. Διάλεξε υγεία και ευεξία, με σύμμαχο τεχνολογίες που σου κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη από ποτέ! Εσύ ποια γυμναστική προτιμάς;

 

Δείτε ακόμη