Εικονική πραγματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη, το μέλλον στον τομέα του Customer Care

by Ioanna Tsoutsia

Με έναν απλό ορισμό, customer care είναι η πλατφόρμα που πρακτικά συνδέει όλες τις ενέργειες που γίνονται πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά την πώληση ενός προϊόντος/υπηρεσίας. Πάντα με σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη σε μακροχρόνια βάση.

Οι ιδιαίτερες συνθήκες των τελευταίων ετών έφεραν στο προσκήνιο νέες τεχνολογίες και πρακτικές στον τομέα του “Customer Care”. Είτε πρόκειται για λύσεις για απομακρυσμένη υποστήριξη πελατών, είτε για τεχνολογίες που διευκολύνουν τα άτομα με αναπηρία, η τεχνητή νοημοσύνη συνδυάζεται με άλλες προηγμένες τεχνολογίες, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοσοφία του σύγχρονου customer care.

 

Προηγμένες τεχνολογίες για απομακρυσμένη υποστήριξη

Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι που υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια, μέσω της τηλεφωνικής υποστήριξης ή και τη χρήση Remote εφαρμογών.

Τώρα πλέον συναντάμε υπηρεσίες που πάνε ένα βήμα παραπέρα την απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη σε συσκευές τεχνολογίας, και όχι μόνο. Ενδεικτικά, η γνωστή πλατφόρμα απομακρυσμένης πρόσβασης Team Viewer, τα τελευταία 3 χρόνια αναπτύσσει μια νέα λύση απομακρυσμένης υποστήριξης για επιχειρήσεις, TeamViewer Pilot.

Η αρχή γίνεται με τον τεχνικό και τον πελάτη να μοιράζονται την ίδια προβολή στις οθόνες τους, smartphone και tablet. Ωστόσο, η πραγματική καινοτομία αναδεικνύεται στη λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας, όταν ο τεχνικός είναι σε θέση να παρέχει καθοδήγηση και υποστήριξη, χωρίς να χρειάζεται η επίσκεψη κάποιου τεχνικού.

Η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα αξιοποιούνται πιλοτικά και σε άλλες πλατφόρμες όπως η υπηρεσία επαυξημένης πραγματικότητας της ομάδας “ElectroluxProfessionalService”. Οι τεχνικοί με το χέρι τους πίσω από την οθόνη μπορούν σχεδόν να φτάσουν και να δείξουν (εικονικά), επιτρέποντας να διδάξουν εξ αποστάσεως πώς να εκτελείται για παράδειγμα η συντήρηση και οι επισκευές εξαρτημάτων – μηχανημάτων.

 

 

Προηγμένες υπηρεσίες στον τομέα της ψηφιακής σήμανσης

Η χρήση οθονών ψηφιακής σήμανσης Digital Signage για προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων, είναι ένας τρόπος προώθησης που έχει κατακτήσει όλον τον κόσμο και χρησιμοποιείται κατά κόρον από ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης, για την παρουσίαση προϊόντων, υπηρεσιών και πληροφοριών.

Αυτές οι προηγμένες, έξυπνες ψηφιακές οθόνες με υψηλή ευκρίνεια εικόνας, παρέχουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αναδεικνύουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με έναν μοναδικό διαδραστικό τρόπο, έξυπνα και οικονομικά.

Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η υπηρεσία διαχείρισης περιεχομένου του Κωτσόβολου. Σας βοηθάει να δημιουργήσετε συναρπαστικό περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Οργανώστε και προγραμματίστε το περιεχόμενο με ευκολία. Διαχειριστείτε κεντρικά τις οθόνες σας και δημιουργήστε καμπάνιες προώθησης σε πραγματικό χρόνο.

 

Προηγμένες διαδραστικές πλατφόρμες

Η χρήση εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας VR, Τεχνητής Νοημοσύνης και Smart Digital Signature αποτελούν τις νέες τάσεις στο ξενοδοχειακό κλάδο και τους χώρους εστίασης.

Ενδεικτικά, οι επισκέπτες ενός καταλύματος με τεχνολογία εικονικής ρεσεψιόν “Virtual Reception” έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσο check-in ή μια εικονική περιήγηση στα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις σας, βιώνοντας μια ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία.

Στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, ο επισκέπτης θα απολαύσει άμεση εξυπηρέτηση από την “virtual receptionist”, που του παρέχει χρήσιμες πληροφορίες μέσω της χρήσης βοηθητικών εντολών και οθόνης αφής, έχοντας την ικανότητα να επεξεργάζεται πληροφορίες καθώς αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες.

Με αυτό τον τρόπο οι επισκέπτες κερδίζουν χρόνο, απολαμβάνοντας μια μοναδική εμπειρία διαμονής.

 

 

Κάμερες IP που γίνονται πολύτιμος συνεργάτης

Αυτές οι IP κάμερες λειτουργούν με μηδενική παρέμβαση από τον χρήστη και παρέχουν δυνατότητες Video Analytics που βασίζονται στην τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). Μπορούν να αναγνωρίσουν και να καταμετρήσουν ανθρώπους, οχήματα, ή αντικείμενα, και να σας δώσουν στατιστικά για την κίνησή τους στον χώρο της επιχείρησης.

Μπορούν επίσης να αναγνωρίσουν το φύλο, την ηλικία ή ακόμα και τη διάθεση ενός ανθρώπου και, σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, να του προτείνει κάποιο προϊόν που ενδεχομένως τον ενδιαφέρει σε πραγματικό χρόνο. Φανταστείτε την ευχάριστη έκπληξη ενός πελάτη, όταν προλαμβάνετε τις ανάγκες του.

 

Τεχνολογίες που δίνουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο “Care”

Χάρη σε προηγμένους αισθητήρες με σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων μπορούν πλέον να αναδείξουν την πράσινη βιωσιμότητά τους και τον καθαρό αέρα που μπορούν να απολαμβάνουν οι πελάτες τους στις εξωτερικές δραστηριότητές τους.

Μετρούν τη συγκέντρωση ατμοσφαιρικών αερίων ρύπων όπως CO2, O3 και PM2.5 καθώς και τη θερμοκρασία, την υγρασία και την ατμοσφαιρική πίεση. Έτσι, όλοι οι επισκέπτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να ελέγξουν την ποιότητα αέρα που αναπνέουν, ώστε να γνωρίζουν πότε είναι καλή ώρα για να βγουν έναν περίπατο με τα παιδιά ή να ελέγξουν πότε είναι η καλύτερη στιγμή για άθληση.

Επιπλέον, συναντάμε προηγμένα αυτοματοποιημένα συστήματα ασφάλειας και απομακρυσμένου ελέγχου πισίνας, που εξασφαλίζουν στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να ψυχαγωγούνται πάντα με ασφάλεια όταν βρίσκονται στην πισίνα ενός ξενοδοχείου.

 

 

Με έμφαση στην προσβασιμότητα

Όλοι έχουν δικαίωμα στο να απολαμβάνουν τις ανέσεις που προσφέρουν οι σύγχρονες τεχνολογίες. Με αυτή τη φιλοσοφία είναι σχεδιασμένες και οι σύγχρονες πλατφόρμες φωνητικών εντολών για ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά καταλύματα.

Οι πλατφόρμες αυτές αξιοποιούν μια σειρά από έξυπνα ηχεία ή smart displays με voice assistant (ψηφιακός βοηθός φωνής), τα οποία τοποθετούνται στα δωμάτια του ξενοδοχείου και συνδέονται μέσω Wi-Fi με άλλες έξυπνες συσκευές όπως smart TV, φωτισμός, κλιματισμός, κ.ά.

Οι επισκέπτες, ανεξαρτήτως ηλικίας και ικανοτήτων, μπορούν να θέσουν σε λειτουργία τη συσκευή και να αξιοποιήσουν για πρώτη φορά ένα νέο σύνολο λειτουργιών χρησιμοποιώντας τη φωνή τους, χωρίς να πιέσουν κανένα κουμπί. Έχουν τη δυνατότητα να βρουν μια αγαπημένη τους εκπομπή, να περιηγηθούν στον τηλεοπτικό οδηγό, να ζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του ξενοδοχείου, να αιτηθούν υπηρεσίες, ακόμα και να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία, τον φωτισμό και πολλά άλλα.

Μπορείς να δεις ακόμη