|  | 

Κουζίνα

Φτιάξε τα καλύτερα σνακ για την παραλία

 

 

Από την Ιωάννα Σταμούλου


 

Η θάλασσα και το κολύμπι ανοίγουν πάντα την όρεξη κι ευνοούν την καλή διάθεση. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε καλά προετοιμασμένοι και εφοδιασμένοι με νόστιμα και υγιεινά σνακ στην παραλία ώστε να μην βρεθούμε στην ανάγκη των ανθυγιεινών σνακ του πλησιέστερου beach bar ή mini market.

Στη θάλασσα γινόμαστε όλοι παιδιά. Κολυμπάμε, κάνουμε μακροβούτια, παίζουμε ρακέτες και βόλει ή χαλαρώνουμε στη σκιά διαβάζοντας το αγαπημένο μας βιβλίο. Σε κάθε περίπτωση, θα έρθει ξαφνικά εκείνη η πείνα που συνοδεύεται πάντα με ακατάσχετη δίψα θα μας κυριεύσει. Είναι η στιγμή που ευχόμαστε να εμφανιζόταν από κάπου η μαμά και να ανοίξει την τσάντα με τα νόστιμα φαγητά της. Η παραδοσιακή εικόνα που συντροφεύει την παιδική ηλικία μας. Όμως τώρα είναι η δική μας σειρά να φροντίσουμε τη δική μας οικογένεια και να ετοιμάσουμε τα σνακ για την παραλία. Θα γεμίσουμε τις τσάντες της θάλασσας με τα πιο υγιεινά σνακ που αντέχουν τη ζέστη κι απέχουν από άχρηστες θερμίδες.

 

Οι τσάντες μπορεί να είναι ισοθερμικές και δυο παγοκύστες διατηρούν το περιεχόμενο τους δροσερό. Τι είναι το καλύτερο που μπορούν να περιέχουν εκτός από δροσερό νερό;

 

  • Φρούτα πλυμένα κι έτοιμα για να καταναλωθούν (σταφύλια, ροδάκινα, βερίκοκα, κεράσια) ή καθαρισμένα και κομμένα σε μπολ (καρπούζι, πεπόνι), ή μπανάνες που καθαρίζονται εύκολα.
  • Λαχανικά πλυμένα και καθαρισμένα. Τα ντοματίνια, τα αγγουράκια και τα καρότα είναι η καλύτερη επιλογή
  • Βρασμένα σφιχτά αυγά με το τσόφλι τους
  • Κουλούρια Θεσσαλονίκης
  • Ελιές
  • Λίγο τυρί σκληρό σε κομμάτια ή φέτες
  • Ρυζογκοφρέτες
  • Παξιμαδάκια ή κριτσινάκια
  • Ξηρούς καρπούς ανάλατους (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, φιστίκια) ανάμεικτους με ξερά φρούτα (σταφίδες, κράνμπερις)
  • Τοστ ή σάντουιτς με το αγαπημένο μας περιεχόμενο
  • Πίτες ή πιτάκια σπιτικά τυλιγμένα σε χαρτί κουζίνας και αλουμινόχαρτο.

 

 

Επίσης δεν ξεχνάμε τα εξής

  • Συνήθως δεν χρειάζεται μαχαιροπίρουνο για να καταναλωθούν τα σνακ παραλίας. Ωστόσο χαρτοπετσέτες, ένα μαχαιράκι και μερικά πιρουνάκια είναι πάντα χρήσιμα.
  • Δεν αφήνουμε το φαγητό εκτεθειμένο στον ήλιο και στα έντομα γιατί μπορεί να έχουμε δυσάρεστα επακόλουθα.
  • Οι ποσότητες των σνακ που καταναλώνουμε στην παραλία τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας θα πρέπει να είναι μικρές ώστε να μην επιβαρύνουν το στομάχι ή ακόμη περισσότερο την καρδιά.
  • Δεν κολυμπάμε ποτέ με το στομάχι γεμάτο γιατί μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο.
  • Έχουμε πάντα σακούλα μαζί μας για να πάρουμε και τα σκουπίδια μας φεύγοντας.

 

 

 

Δείτε ακόμη